Olen 25-vuotias opiskelija nainen. Olin hirveässä rahapulassa, koska opintotuet eivät riittäneet millään elämiskustannuksiin. Asun vuokralla ja vuokranantajani oli jo monta kertaa laittanut minulle viestiä myöhässä olevasta vuokrastani. En vastannut hänen viesteihinsä kunnes eräänä päivänä ovikello soi. Avasin oven ja vuokrantantajani, keski-ikäinen noin 40-vuotias mies seisoi ovellani kysyen; ”Voisitko selittää miksi vuokra on ollut jo viikon myöhässä?! Olen laittanut sinulle useampaa otteeseen viestiä.” ”Olen pahoillani”, soperran vastaukseksi, ” Tule sisään niin voimme keskustella”. Pyydän ja vuokranantaja astuu eteiseeni. Olen pukeutunut valkoiseen pieneen toppiin ja mustat rintsikat kuultavat ohuen kankaanläpi. En voi olla huomaamatta kuinka vuokranantajan silmät käyvät suurissa D-kupin rinnoissani. ”Rahani ovat aivan loppu, voisiko mitenkään olla mahdollista maksaa vuokraa myöhemmin?, kysyn katsoen vuokranantajaa anellen. Hän katsoo minua tuimasti ja vastaa kieltävästi. Huomaan miten hänen katseensa vaeltaa yhä nopeammin selaillen koko vartaloani. Olen tottunut miesten katseisiin, sillä olen kaunis. Vartaloni on muodokas juuri sopivista kohtaa. Olen blondi pitkällä ja paksulla tukalla ja sinisillä silmillä. ”Voimme ratkaista vuokranmaksun meitä molempia tyydyttävällä tavalla, vuokrantaja totee ja tuijottaa isoja, terhakoita rintojani himoiten. Hän käskee; mene polvillesi. Epäröin, mutta silloin hän korottaa ääntään; ”Heti, tai irtisanon vuokrasopimuksesi nyt heti” Tottelen ja katson vuokrantajaa pelokkaasti, ” hyvä tyttö” hän sanoo ja avaa housujensa sepaluksen. Puolitanassa oleva iso,noin 20 cm pitkä ja paksu kalu singahtaa kasvojeni eteen. ”Ime” kuuluu vuokranantajan käsky. Otan Ison kalun suuhuni ja alan imeä sitä rytmikkäästi. Lämmin, sykkivä elin täyttää koko suuni. Vuokranantaja voihkii nautinnosta.Hän tarttuu hiuksistani kiinni ja työntää ison elimensä nieluuni. Tunnen tukehtuvani. Vuokranantaja panee minua kovilla työnnöillä kurkkuuni. Kyyneleeet tulevat silmistäni. Vuokranantaja katsoo minua ivallinen hymy kasvoillaa ” Taidat tykätä isosta kullista vai mitä?” En pysty muutakuin mumisemaan vastaukseksi kalun olessa vielkin suussani. Vuokranantaja vetää kullinsa pois suustani ja käskee minun nousta seisomaan. Hänen suuri kullinsa seisoo tanakkana ja kivenkovana pystyssä. ”riisuidu” kuuluu seuraava jämäkkä käsky. Teen työtä käskettyä, riisun valkoisen toppini ja tiukat farkkuni samalla kun vuokranantaja tuijottaa minua himokkaasti. Suuret rintani pompahtavat esiin ja samalla hetkellä vuokranantaja tarraa niihin kourillaan. Hän kourii rintojani kovakouraisin ottein ja kehuu runsaita muotojani. Hän käskee minut sängylle makaamaan. Hän nuolee, näykkii ja lutkuttaa kivikovia nännejäni. En voi teeskennellä etten nauttisi. Rakastan kun rintojani huomioidaan. Samalla tunnen kuinka kivikova kulli hankaa pieniä, mustia, pitsisiä pikkuhousujani vasten. Vuokranantaja tunkee kätensä pikkuhousujeni sisään ja toteaa ”Voi miten märkä pillu, taidat todellakin tykätä tästä, vai mitä pikku lutka ? Voihkin vastaukseksi. Vuokrantaja hieroo klitoristani ja pakahdun nautinonnosta. Hän vetää pikkarini pois jaloistani ja sanoo ”Nyt saat kullia koko vuokran edestä” Hän työntää ihanan ison kullinsa pilluuni ja aloittaa rytmikkään panemisen. Elin täyttää märän pilluni kokonaan ekä enää voi pidätellä nautinnon ääniäni. Työnnöt kiihtyvät koajan eikä aikaakaa kun saa tajunnanräjäyttävän orgasmin. Vuokranantaja vetää kullinsa pillustani ja käskee minun mennä taas polvilleni. Hän runkkaa sykkivää kaluaan kasvojeni edessä kunnes spermalasti lentää kasvoilleni ja rinnoilleni. Hän pyyhkii spermaa rinnoiltani sormillaan ja työntää ne suuhuni. Nielen sperman kuuliaasti. ” Hyvä tyttö” vuokranantaja kehuu ja pukeutuu. ”Pääsimme yhteisymmärykseen, vai mitä? Hän kysyy ja nyökkään vastaukseksi. ”Ensi kuussa uudestaan” Hän huikkaa vielä lähtiessään.
Vuokranmaksu luonnossa
8
5706
Vastaukset
- Owner1
Tää oli ihan hyvä, kävis mulle vuokranmaksun osana...
- Runggaajax
Tosi hyvä lisää näitä
- huolettava
Olen vuokranantaja kahdelle opiskelijatytölle.
Käyn molempien luona kerran kuussa naimassa kunnolla. Molemmat tytöt ovat kihloissa ja jäyttävät ehkäisyä, voin siis laskea sisään huoletta.. IHANAA !!
Ukkomies 45vuotias, vaimo ei tiedä asiasta- kateekskäyp
Kuulostaa ihanalta, nauti! Myös tytöt varmaan nauttii, uskon niin.
- vuokralainenn
Alko panettamaan !!!! UH !
Olen nuori heteromies. Maksan vuokran luonnossa asunnon omistavalle keski-ikäiselle homo miehelle.
- vuokralaine
Voisin maksaa vuokrani näin.. ehkäisy kunnossa, sais vuokraisäntä laskea sisään. Kunnon pano vaikka kerran viikossa.
- rattojallu
olen opiskelija homopoika maksan vuokran luonnossa (pensaassa) 80v vuokratädille ; idean sain lukiessani vanhoja jallu ja ratto lehtiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1192157Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1791747Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561412Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1661195- 551188
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751006Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62902Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56821