Olen 19v nainen Lahdesta, kaipaisin puhdasta, luotettavaa ja kokenutta miestä viemään neitsyyteni...
neitsyyden poistaminen
16
473
Vastaukset
Käykö 51v iso ja karvainen mies?
Voin auttaa laita viesti [email protected]
- lempeää
Sulle varmaan pitää edetä hellästi hivellen ja suukotellen että pääset kiimasi huippuun ja pimsasi kostuu ja aukeaa
Kiinnostaisiko - ainavaan8222
Paahan postia [email protected]
Täällä olisi sinulle hakemasi seuralainen joka on luotettava hellä takuu terve ja puhdas. Tulevana viikonloppuna olen weekend festareilla että jos vaikka liikut sielläpäin voit tulla hotellihuoneeseeni yöksi niin aamulla lähdet tyytyväisenä pois:) laita mailia tulemaan [email protected]
Moikka Beibeeh
Odotan viestiäsi innolla :D
[email protected]
Toivottavasti mailaat pian - niin jutellaan lisää !- NIILIN_HANHI
Pimppi vai anaalineitsyys?
- houkkuutta
Olet trolli tai vinksahtanut houkka naikkonen.
- Booy
Täällä olis kuuma 18v poika tarjolla
- Fiksu_mies40
Ehkä vähän kokeneempi mies ois paras. Itse 40 v
Fiksu_mies40 no johan on taas. pura vaikka mulle mieluummin mielitekosi sähköpostiin niin ei tarvitse koko foorumia taas tukkia näillä postauksilla... :D
- Larsson776
Laita snäppiä! Sc: larsson776
- Anonyymi
Missäpäin lahtea? Kokemusta on
- Anonyymi
5 vuotta vanhaan ketjuun vastaat hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 vuotta vanhaan ketjuun vastaat hönö
Puhut siis itsestäsi hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut siis itsestäsi hönö
Tottakai nyt 26v nainen on edelleen neitsyt ja näillä foorumeilla. Onhan hän niin hönö että uskoo netin olevan oikea tapa kohdata ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .513021Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472861Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3441721- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780