Olen 19v nainen Lahdesta, kaipaisin puhdasta, luotettavaa ja kokenutta miestä viemään neitsyyteni...
neitsyyden poistaminen
16
512
Vastaukset
Käykö 51v iso ja karvainen mies?
Voin auttaa laita viesti [email protected]
- lempeää
Sulle varmaan pitää edetä hellästi hivellen ja suukotellen että pääset kiimasi huippuun ja pimsasi kostuu ja aukeaa
Kiinnostaisiko - ainavaan8222
Paahan postia [email protected]
Täällä olisi sinulle hakemasi seuralainen joka on luotettava hellä takuu terve ja puhdas. Tulevana viikonloppuna olen weekend festareilla että jos vaikka liikut sielläpäin voit tulla hotellihuoneeseeni yöksi niin aamulla lähdet tyytyväisenä pois:) laita mailia tulemaan [email protected]
Moikka Beibeeh
Odotan viestiäsi innolla :D
[email protected]
Toivottavasti mailaat pian - niin jutellaan lisää !- NIILIN_HANHI
Pimppi vai anaalineitsyys?
- houkkuutta
Olet trolli tai vinksahtanut houkka naikkonen.
- Booy
Täällä olis kuuma 18v poika tarjolla
- Fiksu_mies40
Ehkä vähän kokeneempi mies ois paras. Itse 40 v
Fiksu_mies40 no johan on taas. pura vaikka mulle mieluummin mielitekosi sähköpostiin niin ei tarvitse koko foorumia taas tukkia näillä postauksilla... :D
- Larsson776
Laita snäppiä! Sc: larsson776
- Anonyymi
Missäpäin lahtea? Kokemusta on
- Anonyymi
5 vuotta vanhaan ketjuun vastaat hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 vuotta vanhaan ketjuun vastaat hönö
Puhut siis itsestäsi hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut siis itsestäsi hönö
Tottakai nyt 26v nainen on edelleen neitsyt ja näillä foorumeilla. Onhan hän niin hönö että uskoo netin olevan oikea tapa kohdata ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265368- 534631
- 894390
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601