Reilu 10 päivää tulevaan lomamatkaan ja tajusin, että menkkojen pitäisi alkaa kesken reissun. Niin turhauttavaa, koska varasin tämän matkan juuri menkkoja ajatellen ettei varmasti olisi, mutta silti ne osuvat tuolle ajankohdalle. Nyt mietin menkkojen siirtämistä. Kärsin suht pahasta aurallisesta migreenistä johon myös syön estolääkitystä. Löytyykö migreenin kanssa yhteensopivaa lääkitystä? Olenko liian myöhässä vai vieläkö siirtäminen onnistuisi?
Pitänee varata aika jostain lääkäristä?
Kuukautisten siirtäminen ja migreeni
3
1082
Vastaukset
- pitäisionnistua
Migreeni ei ole este siirtopillereiden käytölle.
Niihin tarvitset reseptin lääkäriltä. Yleislääkäri (terveyskeskuksesta) käy. Tarvittaessa menet yksityiselle lääkäriasemalle.
Lääkitys pitäisi aloittaa kolme päivää ennen oletettua vuotoa. - Anonyymi
Keskustelin juuri lääkärin kanssa ja hän ei määrännyt minulle reseptiä kuukautisten siirtämistä varten, koska minulla on migreenin estolääkitys käytössä. Tämä siksi, koska lääke (Primolut) aiheuttaa myös migreeniä.
- Anonyymi
Tässä pitää vähän niinkuin valita, kumpi on pienempi paha.
Mä olen jokusen kerran käyttänyt primolutia kuukautisten siirtoon tietäen, että migreenikohtaus tulee kyllä vähintään kerran pillereiden aikana.
Siirrän aina vähintään reissua tms edeltävät kuukautiset, jotta migreenit ja muut mahdolliset haitat tulee kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261758Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121187- 881002
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16771Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701