Reilu 10 päivää tulevaan lomamatkaan ja tajusin, että menkkojen pitäisi alkaa kesken reissun. Niin turhauttavaa, koska varasin tämän matkan juuri menkkoja ajatellen ettei varmasti olisi, mutta silti ne osuvat tuolle ajankohdalle. Nyt mietin menkkojen siirtämistä. Kärsin suht pahasta aurallisesta migreenistä johon myös syön estolääkitystä. Löytyykö migreenin kanssa yhteensopivaa lääkitystä? Olenko liian myöhässä vai vieläkö siirtäminen onnistuisi?
Pitänee varata aika jostain lääkäristä?
Kuukautisten siirtäminen ja migreeni
3
891
Vastaukset
- pitäisionnistua
Migreeni ei ole este siirtopillereiden käytölle.
Niihin tarvitset reseptin lääkäriltä. Yleislääkäri (terveyskeskuksesta) käy. Tarvittaessa menet yksityiselle lääkäriasemalle.
Lääkitys pitäisi aloittaa kolme päivää ennen oletettua vuotoa. - Anonyymi
Keskustelin juuri lääkärin kanssa ja hän ei määrännyt minulle reseptiä kuukautisten siirtämistä varten, koska minulla on migreenin estolääkitys käytössä. Tämä siksi, koska lääke (Primolut) aiheuttaa myös migreeniä.
- Anonyymi
Tässä pitää vähän niinkuin valita, kumpi on pienempi paha.
Mä olen jokusen kerran käyttänyt primolutia kuukautisten siirtoon tietäen, että migreenikohtaus tulee kyllä vähintään kerran pillereiden aikana.
Siirrän aina vähintään reissua tms edeltävät kuukautiset, jotta migreenit ja muut mahdolliset haitat tulee kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242532Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581893Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup181544Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua151162Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3011139- 2591012
- 63975
- 146913
- 51882
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113847