Reilu 10 päivää tulevaan lomamatkaan ja tajusin, että menkkojen pitäisi alkaa kesken reissun. Niin turhauttavaa, koska varasin tämän matkan juuri menkkoja ajatellen ettei varmasti olisi, mutta silti ne osuvat tuolle ajankohdalle. Nyt mietin menkkojen siirtämistä. Kärsin suht pahasta aurallisesta migreenistä johon myös syön estolääkitystä. Löytyykö migreenin kanssa yhteensopivaa lääkitystä? Olenko liian myöhässä vai vieläkö siirtäminen onnistuisi?
Pitänee varata aika jostain lääkäristä?
Kuukautisten siirtäminen ja migreeni
3
966
Vastaukset
- pitäisionnistua
Migreeni ei ole este siirtopillereiden käytölle.
Niihin tarvitset reseptin lääkäriltä. Yleislääkäri (terveyskeskuksesta) käy. Tarvittaessa menet yksityiselle lääkäriasemalle.
Lääkitys pitäisi aloittaa kolme päivää ennen oletettua vuotoa. - Anonyymi
Keskustelin juuri lääkärin kanssa ja hän ei määrännyt minulle reseptiä kuukautisten siirtämistä varten, koska minulla on migreenin estolääkitys käytössä. Tämä siksi, koska lääke (Primolut) aiheuttaa myös migreeniä.
- Anonyymi
Tässä pitää vähän niinkuin valita, kumpi on pienempi paha.
Mä olen jokusen kerran käyttänyt primolutia kuukautisten siirtoon tietäen, että migreenikohtaus tulee kyllä vähintään kerran pillereiden aikana.
Siirrän aina vähintään reissua tms edeltävät kuukautiset, jotta migreenit ja muut mahdolliset haitat tulee kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1222396- 1341895
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631236Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051216En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771101Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311070Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241006Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942