fiat uno temppuilee

2xuuno

Missä vika?
Kertokaa ammattilaiset jos tiedätte.
Lähtee kylmä käyntiin kun palmun alta, mutta kun seisoo 10min niin ei sitten millään.
Vaihoin virran jakajan päälle uuden sytytys modullin mutta ei vaikuttanut tilanteeseen.
varaosa numero 7016-9026. Missä vika??
Uno 1.1 ie (yks piste ruisku) vm-95

9

333

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmnn

Auto kannattaisi viedä ihan korjaamolle, niiin siellä tietävät paremmin mikä vika siihen on mahdollisesti tullut. Olen ymmärtänyt, että kampiakselinasentoanturin vikaantuessa auto ei usein käynnisty lämpimänä helposti. Mutta koska siinä on virranjakaja viestisi mukaan jäin sittenkin epäilemään josko siinä ei moista vielä olisi tai molempien yhdistelmä.

Ensimmäiseksi voisit ihan varmuuden vuoksi tarkistaa ja puhdistella virranjakajan ja sytytysmodulin maadoitukset. Maadoituspisteet kannattaa puhdistella ja mittailla onko johtimessa resistanssia. Jos on, niin johdin voi olla jopa katki osittain, maadoituspiste syöpynyt jne...

• ihan_hyvä_arvaus

Mainittiinhan tuossa ruisku eli kyllä siellä varmasti on (viallinen?) asentoanturikin. Mistäs se auto muutoin tietäisi, milloin pitää ruikkia?

Eikä taida virranjakakaan olla kuin "jakaja" eli pyörijä, joka määrää mihin pyttyyn kipinä menee, koska siellä muutoin on elektroninen ohjaus. Uudemmissahan on yleensä suorasytytys eli joka tulpalla oma puolansa.

• susipeto

Venttiili remonttia vailla, eli kansi remppaa?

• 2xuuno

Kansi rempattu asian mukaisesti vuosien kokemuksella.
      joo jakaja siellä on nyt tilasin juuri jakajan sisään uuden hal anturin ja tiedetään myös pick up anturina.
      Netin syövereistä tutkiessa löysin vinkkiä juuri tuosta anturista.
      viat juuri paikantuvat johonkin anturiin.
      Uusittu uusi sytytys moduli, virranjakajan kansi, pyörittä, polttoaine suodatin vika senko jatkuu. viis kertaa purettu virran jakaja ja puhdistettu ja liittimet hiottu kohdiilleen myös maavoitus.
      Kiitos kaikille jotka olette ottaneet osaa/kantaa keskusteluun ja vielä lisää ehdotuksia. Kiitos

• autojobbari

Mitä?Oletko ollut niin hölmö että olet ostanut Fiatin?
      Ei ikinä kannata ostaa italialaista autoa jos ei ole varaa Ferrariin.

• 2xuuno

En ole ostanut vaan yksi joppari antoi sen minulle. Olen ajanut sillä vuoden noin 19tkm ilman ongelmia kokonais määrä mittarissa 230 000km .
        Jos sinulla joppari on antaa parempi auto vuoden ajoajalla niin mieluiten haen sen sinulta. Kiitos jo etukäteen.

• autojobbari

Vika on pakoputken painelaakerissa.Painelaakeri pitää vaihtaa.
      Voi olla että myös männän palautusjousi on löystynyt.Palautusjousen kiristys tai vaihto.Nämähän ovat Fiatin tyyppivikoja.

• 2xuuno

oli hal anturi vika. vika korjattu ja fiatti ajettu paremmille metsästys maille. nykyinen toyotan omistaja.

• hmmmmnn

Kylläpä helpolla uunostasi luovuit ja toisenlaisen romun hommasit tilalle. HAL-anturi on niin pikkujuttu/perusjuttu, että niitä vikaantuu nykyautoissakin välillä.

Mutta nyt vaan kädet ristiin, ettei Toyota leviä kovin pahasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe