Olen erittäin onneton

pahinvirheelämässä

tähän tilanteeseeni ja kaikkeen. En jaksa enää mitään..yksinkertaisesti haluaisin kuolla
pois täältä.

7

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      Olet sen verran niukkasanainen ettei viestistäsi selviä mitä on tapahtunut. Onko sattunut jokin iso, yksittäinen asia, se "pahin virhe elämässä"? Vai onko kurjia sattumuksia kasautunut elämääsi enemmänkin?
      Olipa niin tai näin, tarvitset apua. Ei yksin ole helppoa selviytyä tällaisista tunteista. Jospa jaksaisit hakeutua avun piiriin. Oma terveyskeskuksesi on hyvä paikka aloittaa, tai sitten kotiseurakuntasi diakonin tai papin vastaanotto.

      Voimia sinulle!

      Pappi Elisabet

    • pienitarina

      Vapaasti mukaeltuna. Tuli vedenpaisumus ja ihmiset pakenivat veneisiinsä. He pyysivät miestä mukaansa veneeseen mutta mies sanoi nousevansa vuorille turvaan. Kyllä Jumala minut pelastaa olenhan uskovainen.
      Vesi nousi ja veneessä olevat pyysivät vuorelle nousevaa miestä tulemaan turvaan. Mies vastasi kyllä Jumala minut pelastaa olenhan uskovainen. Ja jatkoi nousemistaan.
      Vesi saavutti vuoren huipun ja taas veneessä olevat pyysivä miestä turvaan. Kyllä Jumala minut pelastaa olenhan uskovainen ja jäi odottamaan vuoren huipulle.

      Vesi nousi ja mies hukkui. Taivaassa mies oli pahoillaan Jumalalle miksi annoit minun hukkua vaikka olen uskovainen. Jumala vastasi " Minähän laitoin sinulle pelastajan kolme kertaa mutta et halunnut ottaa apua vastaan."

      Jumala antaa avun oman tahtonsa mukaan. Jokaisen oma tahto muuttua ja kuunnella sydämen ääntä antaa avun. Muutos ei tapahdu väläyksenä tai ahaa elämyksenä vaan hiljaisena tahtona kuunnella ja seurata Hänen tietään. Joskus jopa tuskaisena kompurointina noustaksesi jälleen Hänen avullaan. Ihminen horjuu ja joskus epätoivo saa vallan mutta Jumala kantaa käsillään silloin kun ei itse jaksa. Vain oma tahto uskoa Jumalaan ja siihen että Hän kuulee hätämme.

      Jokaiselle eksyneelle ja epätoivoiselle Hän on lähellä sinua. Ojenna kätesi ja pyydä auta minua. Anna hänen tulla sydämeesi ja ota apu vastaan.

      • Hjuytr

        Ei käy enää


      • Jjuytr

        Jumala laitto mun päälle kaikki mun vanhat ongelmat mitkä olin jo jättäny taakse, ihmiset vaati tiliä menneisyydestäni, "olithan silloinkin semmoinen".


      • jaoonsyntinenpaska

        Ei tarvi laittaa mun päälle mitään ylimääräistä.Jos tietäisit mun elämäntilanteeni niin et kyllä vittuilisi mitään.enkä jaksa tätä paska palstaa


    • Hei!
      Voisi olla huonompikin tilanne, olisi hienoa jo kertoisit hieman, että mikä laitta siiven maahan, ihminen tekee omia johtopäätöksiä päätelmiä pelkän ulkosen olemuksen perusteela, on väkivaltaa, työttömyyttä, turvatomuuden tunnetta,
      Elämä on suuri haaste eli ongelma se ei ole, ihminen tekee ongelman omalla nopeella havainoinnilla, ja mielikuvituksella, joskus on myönnettävä olen huono en osaa nyt jännittää, helpotus laantuu kun vasta puoli oivaltaa kognitiivisen syyn johon vastaa, jollain tapaa, ihmisen kolme luonnetta ja selvitymistä jähmettyminen, pakeneminen, hyökkäys kaikkia tarvitaan jossain määrin, uudesti oppimiseen ja sisäisten mielikuvin muuttamiseen eli käyttäytymis mallien uudesti ohjelmointiin,.

    • ylösalasylösalas

      Normi mättöä! Jokaisella on noita hetkiä. Ne kuuluu elämään. Välillä ylös, välillä alas. Vuoristorataa hei!
      Jotkut maksaa siitä että pääsee vuoristorataan. Toisilla se on silleen ilmaista, kun vaan huomaa sen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe