Tammelassa on asiat paremmalla tolalla kuin useimmissa muissa kunnissa, ja asukkaat tyytyväisiä. Eripuraa yrittää lietsoa vain pieni, mutta sitäkin äänekkäämpi vähemmistö, joka hölmöyttään vastustaa kalliiden kyläkoulujen lakkauttamista. He itse eivät niitä kustanna, koska maataloustukien saajina muutenkin elävät pienipalkkaisten työtä tekevien ihmisten kustannuksella ja tekevät itse työtä viikon keväällä ja toisen syksyllä.
Tammela - Lounais-Hämeen Kauniainen
5
165
Vastaukset
- Bxnldkf
Viksberg on Suomen Monaco! Lyhyt matka veden ääreen ja kukaan ei maksa veroja..
- vaalitkintulossa
johan pomppas aloittaja lienee joku linja auton jättämä kelan tuilla elävä loinen joka yrittää päteä. kyllä tammela on tehty mettä kulman rahoilla. jos sua ahistaa voit muuttaa forssaan
- nettomaksajalle
todella pomppas ja kauas aloittajalla, Mutta jos "nettomaksaja" todella tuota mieltä, ole hyvä ja osta tuollainen rahasampo ja lepokoti itsellesi niin saat kokea kaikki "uskomasi edut" ja vielä vähän lisukkeitakin kaupanpäälle
- vierasmies_tuli_taloon
Myy sinä maatilasi jos et pärjää ilman tukiaisia ja mene tekemään kunnon töitä. Ai niin - ethän sinä osaa, kun et mitään töitä ole koskaan tehnytkään. Tai muuta Afrikkaan viljelemään, siellä on kyläkoulutkin lähellä.
- vaalit-tullossa
kyllä kok leirissä ottaa tappio koville kuitenkin m.v ovat heidänkin palkkansa maksaneet. m.v on kuitenkin töitä alalla kun alalla "moni osaajia" miten mahtaa teillä olla. taitaa koko porukka ryypätä keskenään ja si aletaa kirjotteleen noita älypieruja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838