Eli ostin ensimmäisen heittohyrräni mutta nyt kiinnostaisi kuinka usein sitä tarvitsee huoltaa ja miten?
Heittohyrrän huolto
3
1171
Vastaukset
- Apuvakaivattais
Ja kelana siis daiwa tatula hd 200
- fiskemanne
Itse en ole tehnyt döörille oikeastaan muuta kuin huuhdellut aina meressä kalastamisen jälkeen suolat pois, ja kerran vuodessa avannut ja puhdistanut kelan kunnolla (fairyllä) ja voidellut sen jälkeen rattaat rasvalla ja laakerit öljyllä. Ei ole mitään rakettitiedettä, kun merkitsee jotenkin muistiin, missä järjestyksessä osat purkaa ja vastaavasti laittaa takaisin. Digikamera ja kelan "räjäytyskaavio" käyttöohjeessa auttavat tässä. Hyvin on pelittänyt, osia ei ole tarvinnut vielä vaihtaa.
Tuota Daiwaa en tunne, mutta kai kelan mukana tuli jonkinlainen ohjeläpyskä, jossa kerrotaan puhdistuksen ja voitelun tarpeesta ja josta löytyy rakennekaavio, että saat kelan takaisin kasaan avaamisen jälkeen? - Apuvakaivattais
Kiitos tiedosta! Pitääpä vielä katsoa kun mökille pääsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423