Moi. Mulla on sellainen ongelma kun olen käyttänyt photoshopin color replacement toolia värittämään moottoripyöräni katteita erivärisiksi ja nyt haluaisin nähdä miltä pyörä näyttäisi maastokuvioisena mutta mistään en löydä mitään asetusta jolla voisin kyseisellä työkalulla värjätä sitä maastokuvio kuvaa itsessään. Olen netistä etsinyt ja joka paikassa vain kerrotaan kuinka kuvassa olevat värit saa swatches palettiin mutta mä haluun sen koko kuvan niinkuin yhdeksi väriksi :D Silleen että sen voisi valita sieltä swatches paletista värinä ja käyttää sitä. Oon tehnyt siitä kuvasta jo patternin mutta sitä pystyy vain käyttämään brushina ja se peittää koko backgroundin eikä väriä. Eli onko olemassa mitään keinoa millä saisin suoraan sitä maastokuvio kuvaa väritettyä color replacement työkalulla? Tietysti voisin käyttää suoraan clone stamp työkalua mutta kun sekin ei korvaa vaan väriä vaan koko backgroundin.
Photoshop ongelma! Auttakaa tyhmää
Nimimerkk.i
1
112
Vastaukset
- aadee_
Vanha postaus, mutta.... Omalla 20 v kokemuksella olen tehnyt samoja manipulointeja ja todennut nopeimmaksi ja parhaimman lopputuloksen antavaksi näin: Rajaa lassolla halutut alueet, tai maskaa ne, sitten sijoitat tekstuurin tms. kuvana rajatun alueen sisään ja määrität sille uudelle layerille halutun blendauksen. Olen tällä menetelmällä tehnyt esim. vaatekuviin erilaisia kuoseja ja syntyy autenttisen näköistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1933971
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921896Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281572- 1651392
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251266Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121140- 391132
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941109Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291093Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell1951016