m/s Aspö Utö

arvosteluja

Löytyyköhän tältä palstalta ketään, joka voisi asiallisesti ja omaan kokemukseensa perustuen arvostella otsikossa mainitun aluksen Utöseen tekemiä reissuja. Siis reissuja joilla on yöpymismahdollisuus Aspöllä. Haluaisin tietää, minkä kuntoisia ja tasoisia hytit ovat, siisteys, kuuluuko hyttiin oma vessa ja peseytymistilat ym. Ja etenkin haluan tietää, onko koko reissu mielletty matkustajien keskuudessa ryyppäysreissuksi! Tällaista tietoa vähän sain, eräästä nettikirjoituksesta (tosin pari vuotta vanha teksti) että sekä Eivorin päivämatkalaiset että Aspön reissulaiset lähinnä örveltävät. Pitääkö paikkansa? Eivorillakin tietty pääsee päiväksi Utöseen vielä jonkin aikaa tänä kesänä, mutta siinähän nyt jää saarella oloon vain tunti jos sääolojen takia sitäkään... eipä taida paljon Utön käärmeitä sinä aikana kohdata!

Voi tietty olla että tänä kesänä on enää turha Aspön reissulle mukaan pyrkiä, täynnä saattavat olla, mutta mielellään siltikin asiallisia arvioita kokeneilta lukisin.

6

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KippariXL

Oletko noin hölmö, että odotat täältä "asiallisia vastauksia"? Ole sen verran fiksu, että googletat ja otat asioista ihan itse selvyyden!

• Anonyymi

Itse olen matkustanut Aspöllä. Hytit pieniä, muuten käyttökelpoisia. Pesuun käytin laivan tarjoamaa saunaa. Ei moittimista. Ruoka, jota laivalta saattoi ostaa oli ihan hyvää - lohikeittoa, kelpo sellaista. Yhtäkään örveltäjää en tavannut, myös hotellissa voi nukkua, jos kokee hytit ahtaaksi. Aspön satamassa saattoi syödä myös. Siellä myi tytöt taivaallisia juuri savutamiaan kampeloita ja ihania kotitekoisia munkkeja.

• Anonyymi

Savustamiaan piti olla

• Anonyymi

Aspö ei kylläkään enää kulje Utöseen,ei ole kulkenut vuosiin, ja on nimeltäänkin Isosaari nykyisin. Baldur kulkee ja siellä ei tietääkseni nukuta. Kohta alkaa kulkea maksullinen pikavuorokin, joka on yli puolet nopeammin perillä.

• Anonyymi

Monta kertaa vedettiin perskännit ko purkilla. Hauskaa oli ja örvellettiin paljon

• Anonyymi

uhhh, onneksi en ollut samalla reissulla! Sori mutta olet tosi typerä! yök

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3275
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3043
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1842
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1777
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1389
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe