Aiheesta löytyy sen miljoona keskustelua, mutta jostain syystä google tarjoaa minulle vain vuosien takaisia tärppejä.
Keitä siis suosittelisitte? 0700- numerot eivät jostain syystä minua vakuuta, vaikka varmasti heidänkin joukosta löytyy niitä oikeita. Kiitollisena ottaisin vastaan kokemuksianne yhteystietojen kera.
Aito ennustaja/selvänäkijä
10
358
Vastaukset
No kun selvänäkijäin muutaman vuoden takaisessa MM-kisoissa jopa voittajakin yllättyi voitostaan, niin profetoin, että aitoa selvänäkijää et tule ikuna löytämään.
- Anonyymi
miten sinuun voi saad yhteyden ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten sinuun voi saad yhteyden ??
Kokeile jotain paranormaalia...
- Helpotus2016
Mä tunnen muutama. Ota yhteyttä minun, kerron lisää :)
En huijaa. Nyt helpompi elää kun tietää omasta miehestä enemmän ja muuta.
alexandra0706(at)hotmail.com - Anonyymi
Kirjota [email protected], on mun luotto näkijän ollu jo pidemmän aikaa eikä oo kallis ja näkee <3
- Anonyymi
Hei vaan kaikille kulkijoille. Mäkin suosittelen tuota Elämän Virtaa, tiesi asiani jopa mun nimimerkin takaa.
- Anonyymi
Paljonko maksaa tulkinta tuolta elämän virralta?
- Anonyymi
[email protected] pelasti mun henkisen terveyteni ja elämäni ja on nähnyt mulle jo vuosia. Ei ole kallis ja näkee!
- Anonyymi
Voin kaukokatsoa sinulle intuitiivisilla kiikareilla, sano vaan mitä haluat että näen niin näen just sellaista.
- Anonyymi
Kirjota Elämän virralle, mua osas auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1644246Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4413241Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142118Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141780Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51178- 741023
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24931- 54906
- 71879