Aiheesta löytyy sen miljoona keskustelua, mutta jostain syystä google tarjoaa minulle vain vuosien takaisia tärppejä.
Keitä siis suosittelisitte? 0700- numerot eivät jostain syystä minua vakuuta, vaikka varmasti heidänkin joukosta löytyy niitä oikeita. Kiitollisena ottaisin vastaan kokemuksianne yhteystietojen kera.
Aito ennustaja/selvänäkijä
10
301
Vastaukset
No kun selvänäkijäin muutaman vuoden takaisessa MM-kisoissa jopa voittajakin yllättyi voitostaan, niin profetoin, että aitoa selvänäkijää et tule ikuna löytämään.
- Anonyymi
miten sinuun voi saad yhteyden ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten sinuun voi saad yhteyden ??
Kokeile jotain paranormaalia...
- Helpotus2016
Mä tunnen muutama. Ota yhteyttä minun, kerron lisää :)
En huijaa. Nyt helpompi elää kun tietää omasta miehestä enemmän ja muuta.
alexandra0706(at)hotmail.com - Anonyymi
Kirjota [email protected], on mun luotto näkijän ollu jo pidemmän aikaa eikä oo kallis ja näkee <3
- Anonyymi
Hei vaan kaikille kulkijoille. Mäkin suosittelen tuota Elämän Virtaa, tiesi asiani jopa mun nimimerkin takaa.
- Anonyymi
Paljonko maksaa tulkinta tuolta elämän virralta?
- Anonyymi
[email protected] pelasti mun henkisen terveyteni ja elämäni ja on nähnyt mulle jo vuosia. Ei ole kallis ja näkee!
- Anonyymi
Voin kaukokatsoa sinulle intuitiivisilla kiikareilla, sano vaan mitä haluat että näen niin näen just sellaista.
- Anonyymi
Kirjota Elämän virralle, mua osas auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa752112- 1021903
- 1471846
- 971431
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351399MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171275- 611252
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301122Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761076Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa447973