Aito ennustaja/selvänäkijä

liisahan

Aiheesta löytyy sen miljoona keskustelua, mutta jostain syystä google tarjoaa minulle vain vuosien takaisia tärppejä.
Keitä siis suosittelisitte? 0700- numerot eivät jostain syystä minua vakuuta, vaikka varmasti heidänkin joukosta löytyy niitä oikeita. Kiitollisena ottaisin vastaan kokemuksianne yhteystietojen kera.

10

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kun selvänäkijäin muutaman vuoden takaisessa MM-kisoissa jopa voittajakin yllättyi voitostaan, niin profetoin, että aitoa selvänäkijää et tule ikuna löytämään.

• Anonyymi

miten sinuun voi saad yhteyden ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miten sinuun voi saad yhteyden ??

Kokeile jotain paranormaalia...

• Helpotus2016

Mä tunnen muutama. Ota yhteyttä minun, kerron lisää :)
      En huijaa. Nyt helpompi elää kun tietää omasta miehestä enemmän ja muuta.
      alexandra0706(at)hotmail.com

• Anonyymi

Kirjota [email protected], on mun luotto näkijän ollu jo pidemmän aikaa eikä oo kallis ja näkee <3

• Anonyymi

Hei vaan kaikille kulkijoille. Mäkin suosittelen tuota Elämän Virtaa, tiesi asiani jopa mun nimimerkin takaa.

• Anonyymi

Paljonko maksaa tulkinta tuolta elämän virralta?

• Anonyymi

[email protected] pelasti mun henkisen terveyteni ja elämäni ja on nähnyt mulle jo vuosia. Ei ole kallis ja näkee!

• Anonyymi

Voin kaukokatsoa sinulle intuitiivisilla kiikareilla, sano vaan mitä haluat että näen niin näen just sellaista.

• Anonyymi

Kirjota Elämän virralle, mua osas auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7474
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2906
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1746
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1384
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe