Muistelin, että kotona oli joskus ollut Nurmesniemen Antti-puhelin. Pidin sitä aikoinani todella epäkäytännöllisenä ja luulin joksikin halpamalliksi, ennen kuin vasta hiljattain ymmärsin mikä se oli. Mutta kun sitä kyselin, niin selvisi että kone on heitetty aikaa sitten roskiin. Aloin sitten kiertää kierrätyskeskuksia ja kirpputoreja, mutta noita ei tunnu löytyvän mistään.
Onkohan käynyt niin, että nuo on hävitetty suurilta osin lankapuhelimien kanssa ja näitä ei montaa kappaletta ole vapaana? Pari keräilijän ilmoitusta (90 e ja 200 e) olen nähnyt, mutta mitään kohtuuhintaista löytöä ei ole tullut vastaan.
Nurmesniemen Antti-puhelimet harvinaisia?
Sandenisti
3
1428
Vastaukset
- hauho
Minullapa olisi sininen Antti..olen miettinyt mitä sillä tekisin.
- Nurmesniemen_Antti
Minulla olisi vaaleanpunainen Antti-puhelin. Se joutaa jos vielä kiinnostusta
- Anonyymi
Soomi juntille kaikki kallista, juntit taltioivat vaan kiiltävän rihkaman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774