Sukupuolitautitestit

Kyselijä24

Hei!
Missä Lahdessa voi käydä ilmaiseksi sukupuolitautitesteissä?
Minne soitan ja varaan ajan?

Kiitos etukäteen vastauksista!

4

3524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksetkysyhoitajilta

Terveyskeskuksen neuvonta- ja ajanvarausnumeroon, saat sieltä tiedot ja ohjeet. Mikähän päijät-neuvo tai terveysneuvo se nykyisin on nimeltään. Sukupuolitautien poliklinikka on Paavolan ylimmässä kerroksessa. En tiedä, onko se maksullista kuten muu terveydenhoito. (n. 44 euroa vuosimaksu) Pahoissa oireissa tietysti Akuuttiin Keskussairaalaan.

• Kyselijä24

Kiitos!

Ap

• Paskarekisteri

Sukupuolipolilla käynti kirjautuu rekisteriin ja et saa sitä koskaan sieltä pois vaikka se olisi turhakin käynti eikä mitään sukupuolitautia olisi ollutkaan. Paska rekisteri tuollainen. Olevinaan salassapidettäviä tietoja ja silti niitä pääsee lukemaan jokainen sairaalassa työskentelevä jolla on pääsy rekisteriin . Itse kenenkin motiiveista sit riippuu uskaltako ottaa riskin tutkia aiheetomasti toisten potilastietoja. Ja voin sanoa nyt kokemuksesta että niitä on jotka jostakin syystä haluavat jas katsovat toisten tietoja rekisteristä, joko jonkun ulkopuolisen pyynnöstä kosto mielessä tai muusta syystä. Joten ... sellasta se vaan on todellisuus ja paskapuhetta se että niihin ei pääse ulkopuoliset käsiksi... Etkä saa niitä kiusallisia tietojasi sieltä koskaan pois kokonaan vaikka vaatisit sitä uuden EU:n määräyksenkin mukaan...

• Syhvilis

Totta joka sana, ja jos määräävät sairauslomaa veneerisen taudin vuoksi, on tosi kiva viedä todistus työpaiklle jossa juoruämmät laulaa kaikille loman syyn. Diagnoosi kun pitää näkyä todistuksessa. Sitten kun menet lekuriin vaikka flunssan takia, niin lääkäri aloittaa, " kun sulla on ollut tuo kuppa" tms. niin hitto että ottaa päähän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1430
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1332
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1113
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1088
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      795
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe