Marko oot elämäni mies!

Aarreainoalaatuaan

Ikuisesti. Tämä varmaa :)

15

534

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sedgde
    • Dörtihäri

Tämä selvä. Tai ainakin melkein.....

• mieshänkirjottaa

Mitä haluaa. Ja toiset vaan... ihimettellöö.

• aamusta-iltaan

Olisitpa täällä, kaipaan jo kovasti vaikka hetki sitten tavattiin.
      Mistähän saisi ne seitsemän toivomusta : )

Kevään kutsu on edelleen voimassa

• Tajuajokuule

Ei kuule kiinnosta.

• Toivotaan että aloittaja saa sen Markon jota pitää aarteenaan. :)

• Anonyymi

Aarteita piilossa : /

• Anonyymi

Ajattelin pyytää Markoa talkooavuksi, tällä hetkellä ainoa joka voi auttaa. ❤️

• Anonyymi

Vaiko aika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaiko aika?

Jotenkin v###taa, kun tulee näitä jaksoja. Nyt sekasin jo reilu pari viikkoa, samperi sentään. Ja nyt tähän soppaan sekottui vielä uus ihminen, kun jotenkin olin paskana, tuli jotkut asiat mieleen hänestä kun itsellä vastaava tilanne.

Olis taas kivaa puhallella onnen saippuakuplia, ei niitä täällä yössä näy. Harmittaa tämä oma tilannekin. Jos tulee näitä jaksoja, niin mut pystyy helposti johdattelemaan aiheisiin, jotka ei edes kerro mitään mun ajatuksista. Sitten vaan tarpeeksi toistoa niistä aiheista ja sama painajainen vaan jatkuu ja jatkuu. Sitä painajaista en haluaisi enää jatkaa. Harmittaa, että olen ylipäänsä kirjoittanut mitään nettiin, koska joku tykkää käyttää niitä kirjoituksia hyväksi. :(

Ja jos joku jaksaa jauhaa, että ne ajatukset tulee mun päästä, niin ei. Joku tahallisesti poimii mun aiemmista fb kirjoituksista asioita, jotka saa mut entistä pelokkaammaksi. Se vaan ei ole siinä tilanteessa, kun seinätkin puhuu, hyvä asia.

En edes juokse itseäni karkuun. Jos mä aiemmin konttasin, niin nyt mä ryömin, jos sitäkään. Ja jotkut muistot tai ajat on sellaisia, minne en halua takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin v###taa, kun tulee näitä jaksoja. Nyt sekasin jo reilu pari viikkoa, samperi sentään. Ja nyt tähän soppaan sekottui vielä uus ihminen, kun jotenkin olin paskana, tuli jotkut asiat mieleen hänestä kun itsellä vastaava tilanne.

Olis taas kivaa puhallella onnen saippuakuplia, ei niitä täällä yössä näy. Harmittaa tämä oma tilannekin. Jos tulee näitä jaksoja, niin mut pystyy helposti johdattelemaan aiheisiin, jotka ei edes kerro mitään mun ajatuksista. Sitten vaan tarpeeksi toistoa niistä aiheista ja sama painajainen vaan jatkuu ja jatkuu. Sitä painajaista en haluaisi enää jatkaa. Harmittaa, että olen ylipäänsä kirjoittanut mitään nettiin, koska joku tykkää käyttää niitä kirjoituksia hyväksi. :(

Ja jos joku jaksaa jauhaa, että ne ajatukset tulee mun päästä, niin ei. Joku tahallisesti poimii mun aiemmista fb kirjoituksista asioita, jotka saa mut entistä pelokkaammaksi. Se vaan ei ole siinä tilanteessa, kun seinätkin puhuu, hyvä asia.

En edes juokse itseäni karkuun. Jos mä aiemmin konttasin, niin nyt mä ryömin, jos sitäkään. Ja jotkut muistot tai ajat on sellaisia, minne en halua takaisin.

Oletko siis M vai tuo joka tarvii M apuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko siis M vai tuo joka tarvii M apuun?

En ainakaan se, joka jaksaa puhua mistään seksistä, kakasta, vaimoista tai puolikkaista. Jollain on tarve niistäkin jutella, ei mulla.

• Anonyymi

🙄😂🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      347
      2969
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1292
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1275
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1225
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1037
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe