Mihin piiloon on harjavallan viherpunasuvakit ny hiipiny. kun alkaa todellisuus paljastuu pikkuhiljaa?
mis on hvallan suvakitny
43
747
Vastaukset
- riikkajamaijuholmi
ollaan rikastumassa
- H.V.K
Tullu järkiins? ei ei sitä en usko..vai huolis älähtäneet ääliörouvat kalenterijupakast.nii nauroin
- ristisdpkok
oma lukunsa on se karvanaama, jonka suku ei tiedä mitä puoluetta kannattas
- simmottii
Täällä ollaan, suvaitsevaisuus on sisäsyntyistä. Jotkut urpot vaan päättää kasvattaa lapsensa rasisteiksi. Aurinkoista loppukesää, koittakaa selvitä itsenne kanssa..
- Nenätpitkänä
Siellä ollaan, nenät taas pidenpänä.. Kerta toisensa jälkeen...
- simmottii
Nenätpitkänä kirjoitti:
Siellä ollaan, nenät taas pidenpänä.. Kerta toisensa jälkeen...
Ketkähän ne täällä julistaa omaa sanomaansa kieli poskella? Jatkuvaa rasistista kirjottelua, vastaan kun sanot niin heti ollaan niin ylempää sorttia ihmistä että voi että. Pitäisköhän teidän hiukan avartaa tota maailmankatsomusta? Matkustelkaa vaikka hiukan, ehkä jossain Pori-Huittinen-linjaa kauempana? Arrivedertsi ja silleen!
- fineyongdude
simmottii on yksinäinen runkkari. Jos sil olis lapsii, ei se meuhkais täällä suvakkina. Se matkustelee, mut ei saa edes Thaimaassa rahalla...
- Su.vakki
Mä olen "suvakki" vaikka olen kolmen teini-ikäisen tyttären isä olemme myös matkustelleet silloinkin kun tytöt oli pieniä. Mainitsemasi asiat ei sulje toisiaan pois.
- bbbbyac
simmottii kirjoitti:
Ketkähän ne täällä julistaa omaa sanomaansa kieli poskella? Jatkuvaa rasistista kirjottelua, vastaan kun sanot niin heti ollaan niin ylempää sorttia ihmistä että voi että. Pitäisköhän teidän hiukan avartaa tota maailmankatsomusta? Matkustelkaa vaikka hiukan, ehkä jossain Pori-Huittinen-linjaa kauempana? Arrivedertsi ja silleen!
mee vittu italiaan lainaileen hienoo sanoja. hyi sua idiootti italialaiset ja ranskalaiset ei osaa muuta ko antautua.
- Nenätpitkänä
Matkustelu ei kuitenkaan näy auttavan nenästävedettävyyteen...
- simmottii
Luulosairaus se on sairaus sekin. Nenästä vedettiin toisen valtakunnan kannattajiakin, ei varsinaisesti minkään sivistysvaltion merkki. Osta menolippu vaikka sinne Mombasaan, katsele maailmaa hiukan muustakin perspektiivistä kuin sydänsatakuntalaisesta:"mäiteoonihanparaskuoonvalkonenjamies".
- ihguihcu
oot tainnu saada mokkaa poskeen? niille kelpaa rumempikin kamelin jälkeen
- Nenätpitkänä
Mahtaakohan muu perspektiivi auttaa, ei toimi teillä nenästävedettävilläkään...
- allahuagbar
ALLAHU AGBAR allahu agbar
- likumjythbrew
nää ahmetin morseimet on melko hurjina
- dfghjklöGFF
Just niin. Eikä niillä oo minkäännäköstä tolkkuu
- IUYTRS
YMMÄRTÄÄHÄN SEN. NE SAA PITKÄSTÄ AIKAA TÖPÖÄ
- Inhottavatmiehet
Kyllä on todella ihanaa suvakki mamuille, mutta teille harjavallan suomimiehille olen rasistinen,yök, olette inhottavia!
- Anakondaa
IUYTRS kirjoitti:
YMMÄRTÄÄHÄN SEN. NE SAA PITKÄSTÄ AIKAA TÖPÖÄ
Ai sulla on töpö???
- ihanaelämäon
Hengissä ollaan ja elämä mallilaan! Oikea elämä on niin paljon mielenkiintoisempaa kuin rasistien tyhmiin provoihin reagointi. Hyvää loppukesää kaikille! Nauttikaa elämästä!
- sä1
Kiitos samoin..! Maahanmuuttajilla 17 kertainen raiskaus verrattuna Suomi miehiin.. 90% maahanmuuttajista on kärsinyt kotiväkivaltaa. Omilta miehiltä..! Suomalaiset muka väkivaltaisia..? HYVÄÄ LOPPUKESÄÄ.. SUVAKIT.. :)
- berkeletto
Kuinkahan menee Ylöjärvellä!
Kaikkihan ?olivat matuja,olivatko! - työntekijä
berkeletto kirjoitti:
Kuinkahan menee Ylöjärvellä!
Kaikkihan ?olivat matuja,olivatko!Isä pelasti tyttärensä raiskaukselta
Tänään klo 12:43
Diskosta kotiin palaamassa ollut tytär huomasi miehen seuraavan häntä ja soitti isänsä apuun.
57-vuotias saksalainen mies pelasti 23-vuotiaan tyttärensä raiskaukselta.
Tytär oli varhain sunnuntaiaamuna palaamassa kotiinsa diskosta Nordrhein-Westfalenissa sijaitsevassa Klevessä, kun hän törmäsi 23-vuotiaaseen mieheen.
Mies vaihtoi samalle puolelle katua ja lähti seuraamaan naista, joka soitti saman tien isälleen.
Mies hyökkäsi pian puhelun jälkeen naisen kimppuun, löi kasvoihin,
veti pois kävelytieltä ja kävi naisen päälle.
Kaikeksi onneksi isä oli lähtenyt heti puhelun jälkeen tytärtään vastaan.
Isä löysikin tyttärensä miehen kanssa rannasta, kävi miehen kimppuun ja piti miestä otteessaan poliisin saapumiseen sakka.
Nuori nainen vietiin sairaalahoitoon.Tiistaiaamuna poliisi ilmoitti epäilevänsä 23-vuotiasta syyrialaista miestä seksuaalisesta pakottamisesta.
Mies on ollut marraskuusta 2015 lähtien turvapaikanhakijana Saksassa.
Miehen kerrotaan olleen tapahtuma-aikaan humalassa.
NIIN KUN SANOIN 17 KERTAINEN.. - berkeletto
työntekijä kirjoitti:
Isä pelasti tyttärensä raiskaukselta
Tänään klo 12:43
Diskosta kotiin palaamassa ollut tytär huomasi miehen seuraavan häntä ja soitti isänsä apuun.
57-vuotias saksalainen mies pelasti 23-vuotiaan tyttärensä raiskaukselta.
Tytär oli varhain sunnuntaiaamuna palaamassa kotiinsa diskosta Nordrhein-Westfalenissa sijaitsevassa Klevessä, kun hän törmäsi 23-vuotiaaseen mieheen.
Mies vaihtoi samalle puolelle katua ja lähti seuraamaan naista, joka soitti saman tien isälleen.
Mies hyökkäsi pian puhelun jälkeen naisen kimppuun, löi kasvoihin,
veti pois kävelytieltä ja kävi naisen päälle.
Kaikeksi onneksi isä oli lähtenyt heti puhelun jälkeen tytärtään vastaan.
Isä löysikin tyttärensä miehen kanssa rannasta, kävi miehen kimppuun ja piti miestä otteessaan poliisin saapumiseen sakka.
Nuori nainen vietiin sairaalahoitoon.Tiistaiaamuna poliisi ilmoitti epäilevänsä 23-vuotiasta syyrialaista miestä seksuaalisesta pakottamisesta.
Mies on ollut marraskuusta 2015 lähtien turvapaikanhakijana Saksassa.
Miehen kerrotaan olleen tapahtuma-aikaan humalassa.
NIIN KUN SANOIN 17 KERTAINEN..Niinpä,et muuten vastannut kysymykseeni olivatko Ylöjärven tekijät
turvapaikanhakijoita.
Taisivat olla huonostikoulutettuja paikallisia "karvapaikan"hakijoita. - mnbgyyrr6rrt
loppuunajettu saa namia
- Lifegoesonandon
Mikä sitte on se totuus joka alkaa paljastua?
Vuoden täällä on tyypit hönkiny, että puskat alkaa rytisee kun jokainen satalinnan suunnalla lenkkeilijä raiskataan. Ja kaikki polkupyörät varastetaan. Ja kissat tapetaan. Ja kaupoista varastetaan kaikki. Ja ettei uimarannoille voi mennä, kun tuijotetaan tai raiskataan. Ja että koko kaupunki on ihan kaaoksessa.
No koska alkaa tapahtua? Ja mitä?
On ollut meteliin nähden harvinaisen hiljainen vuosi. Satalinnan jätkät ei juuri ole paikallista elämää muuttaneet muuten, paitsi että on löytynyt ihan uudenlaista positiivista yhteishenkeä ja yhteisöllisyyttä joita en olisi uskonut täältä kaupungista löytyvän.
Uskon että mielenosoittajaväkeä harmitaa, kun mikään heidän ennustus ei olekkaan toteutunut!Porissakin Liinaharjan vastaanottokeskus tuo vaihtuvuutta maisemaan, mutta ei juuri laisinkaan minkäänlaista levottomuutta. On lohdullista nähdä kadulla iloisia pakolaisia jotka ovat joutuneet lähtemään kotimaasta ja löytäneet turvapaikan täältä kaukaa pohjolasta.
- ewtaurwaujsjtr
Mee töihin joskus, ni näät mihin nykyään työläisen palkka iittää. Te sossun elätit vähät välitätte niin kauan, kun pakoloisten elättäminen ei rupee verottaan teiänkin pummirahaa!
- PEDOthäkkiin
MATUt on hyvin hyvin vihasia JUHA lesta SIPILÄLLE kun ei antanutkaan taloa heille.aivan turhaan tulivat tänne ja puurokin on pahaa.
- täällä.ollaan
En oo vihreä enkä punainen eikä "suvakkius" ole minnekkään pois mennyt. Ei näillä palstoilla jaksa jauhaa vähäpoikien kanssa. toteutan suvakkiuttani mieluummin irl.
- oletvajakki
jos et edes tiedä mikä on vähäpoika ota selvää.(perheen nuorin poikalapsi).
- Nenätpitkänä
Nenä senkun pitenee...
- Anakondaa
Mun nenä on noin 3,6cm, enkä ole huomannut sen kasvaneen. Tarkkaileppa omaasi. Pinokkionkin nenä kasvoi valehtelemalla. Niin voi käydä sinullekkin!
- Nenätpitkänä
Nenääsi on siis venytetty reilusti erilaisilla säälitarinoilla...
- Tehköötsebukun
Kotona olen ja just naurekelin sen yhden juopon persun jutuille. Että oikeen piälymieheksi meinaa ruveta
- Hilarious
Rajakit on tarjonneet kyllä monet makiat naurut! Tää palsta ja rajat kiinni-tyyppiset fb ryhmät on ihan hillittömiä!
- Kuhankysynn
Joko on ensimmäiset nätit sekarotuiset vauvelit syntynyt?
- 3xsuvakki
Jokainen lapsi joka syntyy on vahemmillensa rakas,oli vaikka ruutukuvioinen!.
Jokainen vauva on ihmislapsi,tasa-arvoinen,jokaisen lapsen pitää voida kasvaa ilman sortoa ,ilman nimittelyä.
Ymmärrätkö "älynjättiläinen"mitä olet sanomassa,jos ymmärrät olet paha jos et olet tyhmä!
- 29plus5
hyvä että saadaan parempia geenejä suomalaiseen perimään, siten nämä palstalla riekkuvat sosiaalipummit katoavat vähitellen, ja saamme suomen nousuun.
- partavauvoja
Isis-lapsia?
- onniavaan
partavauvoja kirjoitti:
Isis-lapsia?
ja eiku sit vaa naimisii ni saa isis oleskeluluvan.
- juhammed
SK: ”Sivutiet on pahemmat kuin hyvin äestetty perunapelto – ja 40 muuta asiaa Harjavallasta".
Raha ei rita ku suvakiaka leikkikalu hyvä elatamise sinu verorahola. Vaali jälke minu suku tule juhli teille sosiaalitukilla, ku tapahtu se pakolaisten pakkosijoitukset.
Te maksa mina hymyile. Mina kiita sdp ja vihreät. - legazedwriter
Valtuustoon näyttää pyrkivän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569