Kun et näe itseäsi viehättävänä

happinessainteasy

vaikka moni sinut tahtoisi..se on ongelma se. Ongelma johon kaikki lopulta pohjautuu.

10

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisanatvaanteot

      Varmaan näin. Ihmisen mieli on siitä monimutkainen, että tunnetiloista riippuen sitä ajattelee itsestäänkin eri tavoin. Ja auttaisi toki sekin, jos olisi joku joka sanojen tueksi teoillaan näyttäisi, että pitää viehättävänä. Muulloinkin kuin sänkykaverin puutteessa. Pelkästään sanoa voi kuka vaan mitä vaan.

      • Luotettavuus

        Ei tyhjät sanat, joita huutelet jonnekkin. Vaan teot, joilla näytät toiselle olevasi kiinnostunut! Et voi tietää, pidänkö itsestäni, koska et tunne minua!
        Enköhän itse tiedä, miksi en ole kiinnostunut sinusta mies!
        Väkisin etkä millään vilunkipelillä, pääse minun synkkään sydämeeni.
        Rakkaus saattaa olla, kuitenkin ratkaisu monee ongelmaan.


    • hhgfhklnbbkk

      Kun tulee tiettyyn ikään tietynlaisten kokemusten jälkeen kuolaavat ihmiset vain ällöttää. Seksi ei ole se juttu! Viehättävyys on myös sitä miten miellyttävä on puhuessa onko ystävällinen miten elehtii.

    • entahdokuinyhden

      Oikeasti riittää että se yksi jonka haluan, pitää minua viehättävänä ja sen myös kertoo silloin kuin hänestä siltä tuntuu. Viehättävyys yms tulee itsellä sisältä hyvänä olona.

      • Koettu

        Niin on parempi, kuin haukkuminen ja vertailu toisiin millainen pitäisi olla! Siinähän sitä kokee viehättävyyden parhaimmillaan!


    • ewwwdf

      Niin vaikkeu asialla olekkaan enää merkitystä minulle.

    • Totuushelpottaa

      Ei kiinnosta kuinka ulospäin näytän. Olen sanonutkin suoraan ,ettei hyvin pyyhi

    • Nainenmiettis

      Rakastakaa itseänne ja katsokaa kuinka viehättäviä ootte. Ei silti kannata ylpistyä. Ontotta että jos tuntee itsensä viehättäväksi niin se näkyy myös ulospäin, polleina ei kannata esittäytyä.

    • Vikatikit

      Täällä ollaan taas liikkeellä ... Sänkyhommat mielessä.
      Sen rivien välistä luen ... täällä
      Miehet, jotka ajattelevat, kun se nyt vähän peiliin katsoisi itseään ja olemustaan tai käytöstään korjaisi.
      Niin sänkyyn yrittää voisi, kun puute on niin tolkuton.
      Mutta mitenkäs kaksi täysin vierasta ihmistä, jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita toisistaan. Kun ne perussanatkin ovat kadoksissa kohtaamisissa ....

    • NöyräRäppäri

      Olen niin komea, että hävettää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe