Kun et näe itseäsi viehättävänä

happinessainteasy

vaikka moni sinut tahtoisi..se on ongelma se. Ongelma johon kaikki lopulta pohjautuu.

10

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisanatvaanteot

Varmaan näin. Ihmisen mieli on siitä monimutkainen, että tunnetiloista riippuen sitä ajattelee itsestäänkin eri tavoin. Ja auttaisi toki sekin, jos olisi joku joka sanojen tueksi teoillaan näyttäisi, että pitää viehättävänä. Muulloinkin kuin sänkykaverin puutteessa. Pelkästään sanoa voi kuka vaan mitä vaan.

• Luotettavuus

Ei tyhjät sanat, joita huutelet jonnekkin. Vaan teot, joilla näytät toiselle olevasi kiinnostunut! Et voi tietää, pidänkö itsestäni, koska et tunne minua!
        Enköhän itse tiedä, miksi en ole kiinnostunut sinusta mies!
        Väkisin etkä millään vilunkipelillä, pääse minun synkkään sydämeeni.
        Rakkaus saattaa olla, kuitenkin ratkaisu monee ongelmaan.

• hhgfhklnbbkk

Kun tulee tiettyyn ikään tietynlaisten kokemusten jälkeen kuolaavat ihmiset vain ällöttää. Seksi ei ole se juttu! Viehättävyys on myös sitä miten miellyttävä on puhuessa onko ystävällinen miten elehtii.

• entahdokuinyhden

Oikeasti riittää että se yksi jonka haluan, pitää minua viehättävänä ja sen myös kertoo silloin kuin hänestä siltä tuntuu. Viehättävyys yms tulee itsellä sisältä hyvänä olona.

• Koettu

Niin on parempi, kuin haukkuminen ja vertailu toisiin millainen pitäisi olla! Siinähän sitä kokee viehättävyyden parhaimmillaan!

• ewwwdf

Niin vaikkeu asialla olekkaan enää merkitystä minulle.

• Totuushelpottaa

Ei kiinnosta kuinka ulospäin näytän. Olen sanonutkin suoraan ,ettei hyvin pyyhi

• Nainenmiettis

Rakastakaa itseänne ja katsokaa kuinka viehättäviä ootte. Ei silti kannata ylpistyä. Ontotta että jos tuntee itsensä viehättäväksi niin se näkyy myös ulospäin, polleina ei kannata esittäytyä.

• Vikatikit

Täällä ollaan taas liikkeellä ... Sänkyhommat mielessä.
      Sen rivien välistä luen ... täällä
      Miehet, jotka ajattelevat, kun se nyt vähän peiliin katsoisi itseään ja olemustaan tai käytöstään korjaisi.
      Niin sänkyyn yrittää voisi, kun puute on niin tolkuton.
      Mutta mitenkäs kaksi täysin vierasta ihmistä, jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita toisistaan. Kun ne perussanatkin ovat kadoksissa kohtaamisissa ....

• NöyräRäppäri

Olen niin komea, että hävettää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      136
      5652
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      4168
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      9
      1745
    4. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      154
      1018
    5. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      66
      941
    6. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      136
      934
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      90
      933
    8. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      84
      843
    9. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      41
      802
    10. Trump laittomien siirtolaisten kauhu.

Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei
      Maailman menoa
      110
      802
    Aihe