On niin paljon onnea.
olen terve. terveet aikuiset lapset ja lapsenlapset. jonkin verran omaisuutta. kauneuttakin vielä jäljellä.
mutta kaipaan ystäväksi miestä jonka kanssa voisi nauraa jakaa arkipäivän iloja, läheisyyttä, kosketustakin... mutta olen onnellinen ilman niitäkin, mutta joskus yksinäinen kylläkin..,, arkisia asioita olisi jonkun kanssa mukava jakaa,....
huomenna olen jo 55v,onnellinen,mut ystävää vailla
3
208
Vastaukset
- kaukokeuhko
kyllä se oikea ystävä vielä löytyy! hän voi olla jo tuttusi. et vain osaa tunnistaa tilannetta.
Hei, olen 46 v nainen Tallinnasta. Tapahtuin tänne lukemaan ja minulle tuli sellainen ajatus ,että kun minä olisin yksinäinen suomalainen nainen ma tulisin Tallinna tapamaan suomalaista miestä. Tässä on niidä kaikille vanhakaupunkin kaduille, kahviloissa, ravintaloissa ja yökerhoissä. Varmaan päälle enämpi, kun virolaisia. En he kaikki ole vaan juoma tullut, tässä voisi jo matkalla olla helpo juttu aloita ja vähän mitä-vaan keskustella. Voit kysyä aupa, missä on mitä - anna heille näytta pari hyvä ruakapaikkka...
- sitäihtii
Et sä mitää kaveria ansaitse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
- 35673
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147672- 40620
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 111523
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521