Mies painan enää 72kg 10kg lähtee äkkiä. : )
Rakastan katsella sinua.
Kumpa saisin vielä joskus jutella kanssasi.
Kukkiakukkia
18
306
Vastaukset
- puutarhuri_setä
Hui kauheeta! Älä nyt olemattomiin kuihdu.
- Kukkaseppelsydänsukat
En tietenkään ethän sinäkään.
Olisi mies kiva nähdä sut saisinko tulla sun työpaikalla käymään joku päivä on ikävä sinua sun silmiä.
Kysy siltä mieheltä, niin ehkä voitte hörpätä kahvit hänen työpaikkallaan ja jutella. Itse ainakin ilahtuisin mukavasta vierailijasta ja tarjoisin kahvit. :)
- Kukkaseppelsydänsukat
Olisi kyllä ihanaa jos hän haluaisi jutella mun kanssa. : )
72kg............
Taidat olla melko blösö.......
<3- Sisinontärkein
Parempi sekin kun et olis asennevammainen.
- Sisinontärkein
Paljonko olet pitkä. Naisia voi olla yli 2m pitkiä, eli silloin olet liian laiha.
Jos se painosta on kiinni, niin älä huomioi sellaista miestä.
Olet pelkkä käyttötavara silloin. Ihan hyvän painoinen
Ihan itse haluan laihtua ei mua kukaan siihen pakottele kuhan kerroin. Siitä aikaa kun olen ollut hoikka. : )
- Jkysyyy
No missä olet häntä katsellut, kun niin tykkäät katsella?;)
- Kukkaseppelsydänsukat
Kävin hänen työpaikalla maanantaina.
- hannuristojiimies
Kiva kun ihmiset pitää itsestään huolta. Kiva kuulla iloisia asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847