Haluaisin löytää nymfomaaninaisen

Siitos_Ori

Mistä sellaisia löytää, sellaisia jotka ovat lähes aina valmiina seksiin? Haluiasin sellaisen omakseni tai sitten vastaavasti seksi\kaverisuhteen sellaisen naisen kanssa :). Löytyykö täältä?

10

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhhjuj

Löytyy nymfo löylykauha perseeseen paviaani

• Siitos_Ori

Tämä on k-18 palsta, lapsilta kielletty

• gghhhyu

Löylykauha perseeseen

• dgg54353

Jos satut löytämään nymfomaaninaisen niin sinun pitää olla valmis jakamaan hänen muiden kanssa. Nymfomaanille ei yksi nainen tai mies riitä. Ajatuksena hauska että saa seksiä aina mutta todellisuus on muuta kuin hauska. Sairaushan tuon on siinä missä muutkin sairaudet.

• vcccghh

Eikä edes löylykauha perseeseen riitä

• NäinOnNynfot

Minä kirjoitan omasta kokemuksestani. Jos haluat seksiä paljon, useamman kerran päivässä, niin paras vaihtoehto on hankkia tuollainen 30-35 v huora jostakin entisestä Itä-Euroopasn maasta. Ei ole pää kipeä, eikä siivoaminen kesken, ja aina saa. Toki tällaisen naisen pitää useimmiten näytellä orgasmia, kun tuossa maailman vanhimmassa ammatissa tuo seksin haluaminen on tuossa vaiheessa, ehkä jo nuorempanakin... hiipunut. 500 euroa ja ruoka, asunto ym. kuukaudessa ei ole paha hinta. Ja aikaa myöten niistä tulee ihan kelpo kodinhoitajia. Tuo kaipailemasi nynfomaani hakee kokoajan parempaa oksaa, ja sinä uutta nymfomaania:)

Eli hopi... hopi, Puolaan vaikka kuukaudeksi asumaan, on nättejä tyttöjä, pitkäsäärisiä ja hoikkia, suomalainen perusjässikkäkin kelpaa, jos ei juopottele ja muuten on ihmisten tavat. Kohtelet naista tuollaista naista vain hyvin, niin kyllä rokkaa:) Käytä lääkärintarkastuksessa sukupuolitautien varalta ja aseta se "ystävyyden "ehdoksi.
      Ja mikä parasta, ammattilainen on aina ammattilainen ... seksissäkin.

• oikeestikonym

Miten olis,sopisko kevyt kenttätutkimus kanssani ?
      En ole vielä yli viiskymppiseks saanut koskaan tarpeeksi.Tosin tarjoajia on ollut yksi ,26-vuotiaan liittoni aviomies.Nyt haluaisin tietää syntyykö jatkuva haluni "nymfomaani"-ominaisuudesta vai tavallisesta puutteesta.Koeaika vois olla vaikka yks päivä tai joku sopiva ajanjakso.Jos olisin nymfo,voitais jatkaa sairauden parantamista säännöllisin väliajoin. Jos olisit hyvä parantaja,saattaisin toivoa parantumatonta tautia.

• En halua astua kenenkään varpaille, mutta olisiko sinusta apu myös minulle, etsin naista jonka kanssa voisin nauttia piiitkään.
        Herrasmiehen tavoin, naista kunnioittaen, piiskaa saat vain jos tahdot!

• Ainavalmis88

Tunnustan olevani nymfomaninainen. Olen aina valmis panemaan mieheni kanssa. Nytkin on pimppi aivan märkänä ja mies saa kyytiä kun tulee sänkyyn. Voiko parempaa olla kuin kunnon pano!

• spr1

SPR siiderivalas vokissa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5363
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      221
      2761
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      40
      2318
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      42
      2103
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2046
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      13
      1440
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1300
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1292
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1257
    Aihe