Hyvää huomenta sinulle nainen! :) Vai oletko noussut väärällä jalalla ylös, ja olet kiukkuinen kuin ampiainen?
https://www.youtube.com/watch?v=jIJJ2xVfC7s
Aamujen aamua
11
493
Vastaukset
- nainenjokakävi
Aamujen aamua :) sinullekin. Noin minä joskus useinkin asian ilmaissut. Ei tietenkään yllätä samankaltaisuus, monet käyttää samoja ilmaisuja. En tiedä ketään täällä ja ajatellut että joku luulee mua joksikin toiseksi. Enkä ole se ampiainenkaan, vaan satunainen kävijä.
Siivosin eilen keräämäni kanttarellit, niitä tuli jonkin verran. Toivotaan että ampiaisesi on lempeällä tuulella tänä harmaana aamuna, ei pitäisi olla ainakaan liian kuuma. - Loppuloppu
Loppu.
- Enkun
karmeaan ukkosen pamaukseen. Ei ampparit ole päässeet pistämään, ne kiertää mut kaukaa, kun ne ei tykkää musta ;).
Ja vielä lisäys: Loistokasta kesäistä sunnuntaita.- Enkun
KUOKKA kirjoitti:
Eikai tänään ukkosta ole ilmassa ollut?
Yks ainoa pamaus kahdeksan tietämissä, kaatosade sen jälkeen ja nyt aurinko hurmaa ;).
- anothercupofcoffee
Hyvällä tuulella heräsin melko aikaisin, vaikka nukkuakin olisi vielä voinut. Mukavaa aamua sinnekin ja aurinkoa jos ei sään puolesta niin hyvän tuulen sitten ☀️
- elluhalloyb
KUOKKA
Pitkästä aikaa
Ei oo kuulunut
Rakastin suo aikanaan paljon
Vuosia mennyt(*_*)💋
Olinko silloin PIKKUKUKKA?- elluhalloyb
KUOKKA
En ole aamuisin kiukkuinen
Ei sellaista vikaa!!! Miten voi sellaista rakastaa jota ei ole ikinä nähnyt livenä?
Onhan se mukava kuulla että tai paremminkin lukea tuollainen Rakkauden tunnustus! ;D
Rakkaus on vakava asia, eikä pitäisi kenenkään tunteilla leikkiä, vakka tunteet olisivatkin yksipuoleisia.- elluhalloyb
Kuokka
Olit vaan niin kaunis sieluinen
Jos en väärin muista
Linkitit kaikkea kaunista
Olit vaan niin ihana(*_*)
Mut se oli silloin..kauan sitten - eisellainentoimi
KUOKKA kirjoitti:
Miten voi sellaista rakastaa jota ei ole ikinä nähnyt livenä?
Onhan se mukava kuulla että tai paremminkin lukea tuollainen Rakkauden tunnustus! ;D
Rakkaus on vakava asia, eikä pitäisi kenenkään tunteilla leikkiä, vakka tunteet olisivatkin yksipuoleisia.Niinpä. Jos ei ole koskaan tavannut livenä niin silloin on tykästynyt pelkkään haavekuvaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644