ja valmistaja Finlayson. Pari vuotta sitten ostin Finlaysonin verkkokaupasta froteisia kylpypyyhkeitä sekä samasta sarjasta myös kasvopyyhkeitä. Kahta väriä, vaaleanvihreä ja terra. No, tässä on nyt pari vuotta kulunut ja edelleenkään, useista lyhyitten käyttökertojen jälkeen tapahtuneista pesuista huolimatta näistä terranväriset aiheuttavat kutinaa. Mikähän mahtaa olla syynä? Pesut eivät siis ole auttaneet. Juuri eilen otin taas kokeiluun nämä punertanruskeat pyyhkeet, ja kasvoissa jatkuvasti tuntuvaa kutinaa silmissä, sieraimissa, iholla...
Ilmeisesti nämä terranväriset joutaa heittämään kaatopaikalle tai leikkelemään niistä vaikka fillarinpesuun sopivia rättejä. Käyttää niitä ei voi, edelleenkään.
Vihreiden pyyhkeiden käytöstä, jotka ovat samaa sarjaa, ei sen sijaan tule mitään oireita. Nämä punertavat ovat aivan HIRVITTIVÄT!
Froteepyyhkeet
3
139
Vastaukset
- kutina
Nyt heitin koko nipun näitä terranvärisiä pesukoneeseen jälleen kerran. Mutta tein samalla sen huomion, että kun näitä ei enää kylpyhuoneen naulakossa roiku, loppui ihon kutina. Iho on siis kutissut koko sen ajan, kun olivat käytössä.
Ehkä näissä on hometta alun alkaenkin ollut? Joten ei taida auttaa muu kuin heittää kaikki terrat kaatopaikalle! - herkkä_iho
aina ensin pesu =atooppinen iho !! Menee myös hengitys-teihin . Nenä ! http://www.yths.fi/terveystieto_ja_tutkimus/terveystietopankki/127/atooppinen_ihottuma
http://www.taloussanomat.fi/myynti/2011/06/26/varo-nama-vaatteet-voivat-vieda-terveyden/20118770/135 - suolankanssa
Vahinko jos hävitit - 2dl suolaa pesukertaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684148Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363562Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251481Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069