Läskiperselättäjalat

fillaristeillaeitapoja

Seurasin teidän pelleilyä kauppatorilla. Pyöräilijöille paloi kauan punainen ja jalankulkijoille vihreä Siihen vaan tungetaan fillarilla päälle. Siinä on laumoittain ihmisiä ylittämässä katua ja turisteja paljon.. Haavisadamtan lähellä.. Joku liikennesuunnittelija mulkero tehnyt jalankulkukiljotiinin..

15

187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viherpelletkö

Kauppatorin seutu nykyään todella vaarallinen paikka jalankulkijoille!

• vitunepelit

On ne epeleitä! Voi tulla yksisuuntasella vastaan ja kurvata eteen, missä vaan. Jalkakäytävällä ajavat päälle!

• älähypialle

Se kannattaa jalankulkijan aina muistaa, että katsoo vähän minne pomppii, siinä käy aina jalankulkijalle huonosti kun joutuu pyörän töytäisemäksi.

• päivittäistä

Kun odottaa valoissa kauppatorilla ja lähtee hyvössäuskossa vihreillä ylitykseen? Läskiperse ajaa sivusta punadin päälle!

• ainavaaraksi

Fillaristit on röykeitä aikoja!

• mitäsjosauto

Tänäinkin Rautatientorilla fillaristi paineli kahdet punaset vauhdilla..

• aistit_valppaana

Autojen takia ne valot on sinne laitettu. Autoilijoilta puuttuu ainakin yksi tärkeä aisti kokonaan käytöstä, kuulo. Pyöräilijä kykenee havainnoimaan ympäristöään paljon tarkemmin kun ei ole sitä peltikuorta eristämässä. Kyllä ne autot kuulee jos on tulossa.

• käsittämätöntä
        aistit_valppaana kirjoitti:

Autojen takia ne valot on sinne laitettu. Autoilijoilta puuttuu ainakin yksi tärkeä aisti kokonaan käytöstä, kuulo. Pyöräilijä kykenee havainnoimaan ympäristöään paljon tarkemmin kun ei ole sitä peltikuorta eristämässä. Kyllä ne autot kuulee jos on tulossa.

En tiennytkään? Tämä rautatietorin pyöräilijä ajoi punaisin ja käänyty kiellettyyn ajosuuntaan ja taas punasiin.. Mistä voi ton pyöräilijän erikoislain lukea?

• terroristejaOvat

Pyöräilijät ovaat aivottomia ohjuksia ilman mitään sääntöjä ja osaamista.
      Ottakaa sateen suojat mukaan ja törkkäiskää ne "vahingossa" pinnojen väliin aina kun tulee läheltäpiti tilanne.
      Typerä vinkki, mutta ei ne parempaa kohtelua ansaitse. Ehkä joku ainakin oppii jotain.

• vanha_jehu

Tuollaiset kyllä rauhottuu, kun annan vanhalla kunnon runkopumpulla pari hyvin tähdättyä napakkaa iskua nokkaan. Onnkesi pyörissä on jo vakiovarusteena tuollaista "kättäpitempää" valmiiksi mukana agressiivisten hyökkäilijöiden varalle. Pysy kotona jos et osaa käyttäytyä, ei liikenne ole mikään agressioiden purkupaikka.

• rahatpois

Mikä rahasambo ruveta dakottaman nöitä röyhkimyksiä, fillaristeja!

• ei_haittaa

Jokainen pyörällä ajettu metri on rahaa kuskin taskuun, jokainen autolla ajettu metri on rahaa pois kuskin taskusta.

• Vähintään15km

Etenkin ne, kun ajetaan 30 cem hangessa jään päällä 25bofoorin vastasessa..

• Isommatedellä
    • eikövarota

Monta sataa fillaristeja olen väittänyt, kun sotkevat punasiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe