Ostin Motonetista uudet tulpat ja sanoivat että olisi hyvä vaihtaa joka toinen kerta myös tulpan johdot ettei puola säry,no osteaan sitten nuo johdot myös kun ei maksanut kuin 30€,tulppia sitten vaihtamaan ei mitään ongelmaa,mutta nuo johdot ei sitten millään olleet käypäset alkuperäisten kanssa,vein motonettiin johtosarjan takaisin ja väittivät että kyseiseen autoon kyllä pitäisi käydä nämä johdot mitä möivät oli ns.ne perinteiset eli toinenpää tulppaan ja toinenpää puolaan,mutta tuossa minun autossa tuli jokaiseen tulppaan sellainen kantikas möykky ja siitä lähti muutama johto ilmeisesti jokaisella tulpalla oma puola,antoivat kyllä rahat takaisin mutta myyjä vielä väitti että samanlaiset myyvät merkkiliikkeessäkin,onkohan tarpeellista vaihtaa noita alkuperäisiä kun ei ole oireillut mitenkään
Mazda 6 2007 tulpan johdot
6
968
Vastaukset
- paviaaniko
Juntti myyjä tiskillä, vitun tulpan johtoja enää uusis vehkeis ole!
- 346346346
-07 kutosessa on tulpanjohdot. Sekoitat nyt virranjakajaan mitä tuonikäisissä ei enää ole, tulpanjohdot löytyy vielä monesta.
- Töööötti
Noh mulla vm 2005 kuutonen 2.0 koneella, ajettu nyt yli 406 000 km. 100 000 km välein tulpat vaihdettu kyllä, ei mitään johtoja. Enkä ole huomannut että mitään ongelmaa olisi sen takia. Niin kuin muutenkin erittin huoletonta ajoa ollut.
- tgjgöoyöi
Vaihdoin johdot epäilyksen jälkeen ja alakierroksilla ollut potkiminen jäi pois risteyksissä.
- 4575736
Jos on selkeä käyntihäiriö tai vikakoodi niin toki silloin voi vaihtaa. Muuten ei kuitenkaan kannata vaihtaa, varsinkaan tarvikeosiin jotka uutenakin voivat olla huonompia kuin vanhat alkuperäisosat. (erityisesti Motonetin tarvikeosat ihan sekundalaatua)
- srys4433
4575736 kirjoitti:
Jos on selkeä käyntihäiriö tai vikakoodi niin toki silloin voi vaihtaa. Muuten ei kuitenkaan kannata vaihtaa, varsinkaan tarvikeosiin jotka uutenakin voivat olla huonompia kuin vanhat alkuperäisosat. (erityisesti Motonetin tarvikeosat ihan sekundalaatua)
Joo, maksaa 100 euroa alkuperäislaatuinen johtosarja (esim Hitachi Fixukselta), ei oikein varmuuden vuoksi viitsi vaihdella. Motonetin sekundaosia en autooni laita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k131767Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291754Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488