Mene ajassa taaksepäin aikaan

muistin.virkistykseksi

ennenkuin tapasitte. Mitä tapahtui minuuttia ennen?

40

1170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakilasa

      Olin eteisaulassa puku päällä ja ehkä kviinilasi kädessä kun hän tuli sisään

    • Paikallaolimuitakin

      Hän istui minua vastapäätä ja sanoi jotain, minkä jälkeen sen tajusin. Kuin salamanisku.

      • Ikäväsinua

        Voisit olla hän. Muistan miten aurinko paistoi.


    • muistaakseni

      Juoksin portaita alas.

      • muualla

        minä kävelin portaita ylös, mutta emme tavanneet portaissa.


      • niinkäveli
        muualla kirjoitti:

        minä kävelin portaita ylös, mutta emme tavanneet portaissa.

        hänkin portaita ylös hetki ennen sitä ja itse olin muistaakseni jumittanut vain paikoillani siinä tovin matkatavaroitani pidellen.


      • punainenpaita
        niinkäveli kirjoitti:

        hänkin portaita ylös hetki ennen sitä ja itse olin muistaakseni jumittanut vain paikoillani siinä tovin matkatavaroitani pidellen.

        hänellä ei ollut mitään matkatavaroita.


      • eikähänellä
        punainenpaita kirjoitti:

        hänellä ei ollut mitään matkatavaroita.

        punaista paitaa.


      • punainenpaita
        eikähänellä kirjoitti:

        punaista paitaa.

        ei ollutkaan


      • aamuaurink0
        niinkäveli kirjoitti:

        hänkin portaita ylös hetki ennen sitä ja itse olin muistaakseni jumittanut vain paikoillani siinä tovin matkatavaroitani pidellen.

        useampi minuutti aiemmin laitoin matkalaukun kiinni.


      • kuka_hän_on

        Kerro porras tapauksesta. Misää ja milloin ?


      • maisemanäköala
        kuka_hän_on kirjoitti:

        Kerro porras tapauksesta. Misää ja milloin ?

        Hän on ...kertoisitko sinä.


    • niinseoli-

      Olin asemalla ja kävelit vierelle, kysyit jotain.

    • Kaivosmiehen_tytär

      Seisoin juttelemassa yhden naispuolisen työkaverini kanssa, kun tajusin, että joku mies seisoo hieman kauempana ja katsoo minua. Pian upposin hänen silmiinsä.....

    • abrahamlincoln

      sieltä se käveli sisään

    • Taas.näitä

      Muistan kyllä elävästi kaiken. Minuuttia ennen lähdin työhuoneestani hissille. Hän taisi liukastua samaan aikaan kun katu oli jäinen.

    • Juttelin työkaverin kanssa ja myöhästyin treffeiltä...siitä pahoittelut. Luntakin alkoi sataa jos oikein muistan?

    • Se_pieni_ero

      Istuin 1. tai 2. rivillä kun hän tuli siihen eteen rähjäisine kansioineen pitämään "luentoa". Jännitti, kun minulla ei ollut vielä omaa "yhteistyökumppania", että oliskohan se nyt tässä..? Olihan se ja heti pelottelikin minua (ja muita) siinä mokoma... ;)

    • syystuulikostea

      Olisinkohan ollut ulko-ovella tai nousemassa hississä luokseen ylös....

    • niinkaisemeni

      En oikein osaa määrittää missä ihan ensiksi tavattiin. Hän tiesi minut jo ajalta kun seurustelin ensimmäistä vuotta ex-mieheni kanssa. Kunnolla kai juttelimme ja tapasimme bussissa vuosia myöhemmin

    • Mitäpä tuota enää muistelemaan..

    • samajuttu

      Pakko mennä ajassa eteenpäin. En minäkään halua muistella.

    • pasmatsekaisin

      Kuuntelin musiikkia kun tapahtui jotain yllättävää. Tuijotettiin toisiamme puhumatta sanaakaan.

      • muttakukaolikohde

        Niin se taisi olla myös kohdallani.


      • Sivusta.huutelen
        muttakukaolikohde kirjoitti:

        Niin se taisi olla myös kohdallani.

        Mun "kohde" teki muutakin.


      • muttakukaolikohde

        Halasiko ?
        Rutistiko lujaa ?


    • niin_yllättäen_edessä

      Menin kohti hissiä päästäkseni seitsemänteen kerrokseen. :)

    • Näin.meillä

      Olin lähdössä työhuoneestani kun hän tuli ovella vastaan.

    • lähdössä

      Oli tylsää ja olin kotiin lähdössä, istuin yksikseni baaritiskin takapäässä mustaa ryssää litkien.

    • Ehkäolinhississä

      Minuuttia ennen kuin näin hänet? Kuljin sairaalan käytävillä.

      • Huomentaa

        Näin se taisi olla minullakin, että sairaalan käytävillä nähtiin ekan kerran.


    • toivomustani_eikuultu

      kun ei vaan tulis mun pöytään hän, joka tuolla baaritiskillä selittää

    • puhuKovempaa

      miksi siellä baarissa.. etkä ole

    • istuinrappusilla

      istuin ja katselin ohi kulkevia ihmisiä ja mietin ketä he ovat, minkä ammatin edustajia, ovatko yksin liikkeellä -jos eivät, niin kenen kanssa...hymyilin

    • ja_meninkin

      olin jokin merkkipäivä, aurinko paistoi ja olin menossa aamukahville

    • trollololloloiloi

      Kävelin kirjoituspöytäni eteen. Avasin sen pöydällä sijaitsevan läppärini. Selaimessa valitsin ikävä-palstan. Hän oli juuri kirjoittanut ihanan aloituksen.

      Tämä oli olevinaan vitsi eikä siis ollut totta muutakuin kyökkipsykologin mielestä :)

      • ammattiymmärtäjä

        on sitä muillakin kirjoituspöytäläppäreineen ja laserprinttereineen sun muine älypuhelimineen ja IPhoneineen.
        silti tykkään enemmän istua läppäri sylissä tässä divaanisohvan nurkassa


    • Omaksitahtoisin

      Istuin penkillä odotusaulassa kunnes ovi aukesi ja hän kutsui minua sukunimeltä. Siinä oltiin hetki hiljaa kaksin ja hymyiltiin toisillemme ennenkuin hän avasi suunsa ja alkoi kysellä asioita.
      Sen jälkeen olen ollut myyty hänelle.

      • Mistärakkausalkaa

        Minulla ois voinut mennä noin. Mutta ei mennyt. Oletan vahvasti, että tuo on yleisin tapa, jolla hän työskentelee 😉 Minä olin käytävällä tai odotusaulassa, hän tuli myös käytävälle ja hoiti muita asioita siinä ennen minua. Mutta ei hän minua nimeltä kutsunut, ei tarvinnut siihen aikaan alkuillasta, kun muita ei ollut. Muistan vain että jotain minussa tapahtui (rakastuin) kun näin hänet ensi kerran ja sitten syystä tai toisesta 😂 kävelin hänen luokseen ja hän ojensi kätensä ja minäkin luonnollisesti ja ymmärsin kai jotain sanoakin tuijotukseltani. Ehkä nimeni. 😂

        Siitä on jo monta vuotta. On ihana muistella sitä.. Häntä, joka jo olemuksellaan vei jalat altani.


    • Kaivoin_taskusta

      tupakkaa ja menin pihalle,, Siinä hän istui ja hymyili sanoen "moi".. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7200
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe