Avautuminen

kusiaivoooo

VAROITAN ERITTÄIN VITTUMAISTA KIELENKÄYTTÖÄ JA PISSILISSUKUSIPÄISYYTTÄ, EN TAKAA SITÄ, ETTÄ KETÄÄN KIINNOSTAISI TÄMÄ TEKSTI!

Nyt ärsyttäää niin hemmetisti että pakko jossain avautuu! Ihan sama jos kukaan ei lue tätä, nyt vaan pitää purkaa näitä vitun hermoja!

Mulle luvattiin että tänä vuonna pääsen festareille, niin luvattiin viime vuonna ja sitä edellisenä vuonnakin, no arvatkaa kui hauskaa oli, ongelma on ettei ollu hauskaa, koska en ollut minään vuonna missään! Tänä vuonna olin rippileirillä, ja se siitä! En missään muualla ole ollut. Mun sisarukset taas on päässyt vaikka mihin, varmaa kieräny koko suomen kesän aikana. Mutsi sit meni voittamaan lipun yhille festareille, no, ei se sitä mulle anna vaan siskolle. "arvaa mitä, teen siskolles yllätyksen ku se tulee sieltä mökiltä, annan sille liput paikkaan-X, ja ainiin, en sit sulle ostanu niit lippui ku en tienny mille päivälle haluut"

Jooo, et tienny todellakaan, oon sanonu sen vaan kome kertaa!

Faija on mulle auki kuuskymppii, ku SE meni johonki vitun känni bileisiin.

Kerätään luokan kanssa rahaa luokkaretkee varte, oon muutaman kympin keränny. No arvatkaa misää ne rahat nyt on? No porukat "lainaa" sieltä vähäsen ja käyttää johonkin vitun ryyppyreissuillensa, ku ei oo omaa rahaa käytettäväks siihen helvetin alkoholiin ni viedään mun rahat!? Ja sitten ne jättää mut vahtii jotain pikku kakaroita ja tulee yöllä kännissä kotiin. Vitun kiva herätä siihen ku yks laulaa kännissä "YHTENÄ ILTANA PALJON JOS VIINIÄ JOOOIS"

Ja samalla kun kirjotan tätä helvetin eeposta, ni sisko tulee mun huoneeseen ja sanoo lainaavans vähän rahaa ku lähtee huomenna sinne helvetin festareillensa! En haluis olla näin vitun helvetin mustankipee, ihan sairasta, mutta kun ottaa tällä hetkellä vaan päähän jos joku ei vielä ymmärtäny! Huomenna taas on parempi päivä...

Kyl mulla on ihan hyvät vanhemmat ja hyvä perhe ja ei ne mitään alkoholisteja oo, mutta tällä hetkellä nyt vaan on tää vitun angsti moodi päällä!!!! Tiedän että monilla on paaaaljon pahempia ongelmia perheissään ja en haluu kuulostaa pilalle lellityltä kusipäältä vaikka tän eepoksen perusteella varmaan kuulostankin.

KETÄÄN EI VARMAAN VITTUAKAAN KIINNOSTANUT, EI MUOKAAN KIINNOSTAISI, EI OO PAKKO LUKEE JOTEN ÄLKÄÄ TULKO VALITTAMAAN KIITOS!

12

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusiaivoooo

      Niin ja enne ku joku sanoo "kai ton ikänen osaa itellensä tekemistä keksiä" Niin sanon vaan, en osaa, täällä vitun pikkukylässä tontunperseessä ei ole MITÄÄÄN. Ja vhän vaikeeta olla "kavereidensa" kanssa ku o yks ainoo ystävä.

      • Vittu älä valita, sama mulla ja kyl keksin tekemistä. Eiks sul oo yhtään mielikuvitusta??


      • ponihomo

        pikku sateekaariponien kuvilleko koko kesän olet runkannut ladon takana?


      • jdhsDFH

        En ole vittu, ja kerros mitä tekemistä olet keksinyt?


    • Tyttö.et.tunne

      Siis nyt täytyy vain sanoa, että niin kirotusti samaistun joihinkin kohtiin tässä tekstissä, ja mun ehdoton neuvo on: Joka ikinen kerta kun näät ne tyypit jotka sulle on auki, muistuta niitä, ja ÄLÄ IKINÄ LAINAA RAHAA JOS JOKU ON VALMIIKS AUKI, ja muutenkin vaadi ne kaikki rahaa takaa niin voit ite ostaa ne lippus! Ja aika epätoivosta on jos pitää vanhempien lapsiltaan nyysiä rahaa..

    • Älä paska valita

      • liweqwkfhe

        ok :)


    • Just-do-it-

      Sinä menet nyt ja otat isän luottokortin ja ostat sillä ittelles jotain mukavaa. Ite suosittelen että ostat vaikka auton ja purjeveneen. Kyllä sitten menee viinarahat ihan sinne velkojen kuittaamiseen. Tällä saat myös kerrottua että kuka vittu määrää

    • Kauha-Guru_

      Aloittaja olet itse perseestä.

      • KJSKFSKfhk

        Siitä toisesta reiästä, mutta kiitos :)


    • Kannattaa varmaa karata kotoa. En tiiä miten se vaikuttaa mihinkää, mut karkaa.

    • Kauha-Guru_

      Karkaa Tomi rannan luokse puohitielle Ouluun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe