joka puhuit, että mukamas joku nainen oli sinulle eräässä paikassa puhunut, että eräs perhe oli oman kuolleen kissansa syönyt, oli SINUN oma keksimäsi juttu! Voitko hemmetti vieköön lopettaa tuo iän ikuinen p....n jauhaminen ja loukkaaminen sitä perhettä kohtaan!
Sinä naikkonen
4
382
Vastaukset
- Trivago43
Mitä helvettiä :D
- Goatse
Juttuhan meni niin, että datsunia ajava karvanoppa amis oli kyylännyt ääsjoenäsmarketin puskassa liikkuvaa denaa jonain iltana. Vanhana peräröörin rassaajana amis repi housut jalastaan ja tunki perseeseensä 1,5l Fanta pullon. Noh, siinä limpparipulloa goatseen tunkiessaan amis näki kissan kulkevan auton vieressä. Amis tunnetaan myös eläimiinsekaantujana, joten se homo meni ja raiskasi kissaparan. Sen jälkeen amis raiskasi myös denan koska ei lauennut fanta pullosta, kyltymätön goatsemestari kun on.
- 569874
Ei voi kun ihmetellen yökkiä moisia kirjoituksia. Millaistahan tyydytystä tuollaiset kirjoitukset kirjoittajalleen tuovat. Ei ainakaan kukaan halua olla edes hyvänpäivän tuttu tuollaisen kanssa.
- Goatse
Itkisitkö onnesta
Jos revittäisin persereikää kunnolla
Kun väität etten uskalla
Enää flexaa silmät ummessa
Kovin helposti ei kiinni saa
Sitä revennyttä anusta
Ja mieletöntä fiilistä
Kun on ensikertaa venyttämässä
No ehkä elämässä tarvitsee
Joskus venytellä itselleen
Ja eritellä mielessään
Miksi persereikä on pielessään
Kun sitä tuskin edes
Voi aavistaa raottaessaan
Kuka saa ja kenelle annetaan
Ja miten raukkamaisesti reiän anti täällä jaetaan
Se vituttaa ei saa
Sut vaikka kasibaarista kannetaan
Ulos asti rauhoittumaan
Kun hakemalla anusaukkoa haetaan
Se paskaläjä tuli persaukosta
Ohiajavasta valmetista
otti kyrvästä kimmokkeen
Ja osui enbuskea pohkeeseen
Ja vaikka alle varttitunnissa
Oli homoliisit paikalla
Ja koko kylä saatiin aunuksiin
Kun tekijätkin tiedettiin
Ei löydetty kuin
Pelkkä uliseva puliukko täynnä perseenreikiä
Ja bussipysäkiltä kylmissään sen poikaystävä
Dildo kädessään
En tiedä yritinkö ollenkaan
Edes painaa perseenaukkoa
Vai unohdinko flexata
Siinä paskaisessa baarissa
Mä olen pahoillani kaikesta
Mua turha pahalla on muistella
Vastaantulijoiden kaistalla
On vittumaista raotella
Mutta mitään älä tunnusta
Älä kerro edes perseaukosta
Kukaan kuitenkaan ei ymmärrä
Mitä koettu on yhdessä
Minä goatsekuvan lupaan postittaa
jostain vähän kauempaa
Jos sitä perille en muuten saa
Sen tuuli sulle kuljettaa
Itkisitkö onnesta
Jos revittäisin persereikää kunnolla
Kun väität etten uskalla
Enää flexaa silmät ummessa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247