Intuitionainen

Chevalier____

En muuta sanottavaa enää keksi kuin, että kaikki merkit viittaavat siihen, että kohtaamme. Olen perin juurin kyllästynyt esteeseen, mutta olen myös optimistinen. En kylläkään enää tiedä mikä on esteenä jäljellä. Kiitos sinulle kaikista tunnusteluista rakkauden polulla ... katseestasi se alkoi silloin joskus.

19

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiselta

Eipä kestä..no kyllä muistan mistä se alkoi..

• Rakkaan_silmät

Se sinisten silmien katse siellä käytävällä oli todellakin intuitiivistä. Punaisen toppatakin suojista katseli Hän ;)

• Mievaannn

Juu katseesta se kaikki alkoi. Muistan kun kysyit mitä tahdon ja mä tahdon sut. Silloin en tiennyt sitä.

• inhimillinen_olento

Voi nyt vittujen kevät, sanoo lappalainen. Kuule nostradamus, voin kertoa ja tiedätkin sen varsin hyvin, että jos mun naaman eteen tulet niin lätty lätisee. Muuten ihan kuivilla sun rienaamisen ja tungettelun takia, mutta murhanhimoa on jäljellä. Älä psyykkaa enempää toivomaan poismenoasi. Joskus todella toivon, että päätät päiväsi ja se on kylmä fakta.
      Sorisori jos heikompia hirvittää moinen lausunto, samaistukaa hetki, niin ehkä se siitä aukenee.

• Mistäs olet noin tulistunut miehelle? Ehkä tekisi hyvää jos näkisitte niin pääsisit päästämään aggressiot ulos. Ymmärtäisi mieskin sitten anteeksi pyytää kun ensin olisit hieman antanut tulla kiukkua ulos.

Monesti näet pieni naisen purkaus aukaisee miehen silmät. :)

• KustaaIII

Tarkoitat täsmälleen päinvastaista ja ei ole tuo sinuun kuuluvaa.

• UneLueurDespoir

Olisikohan aika jo kypsä sille, että voisimme luopua rooleistamme ja kohdata toisemme vain ihmisinä? Olen itsekin perin juurin kyllästynyt tilanteeseen, vaikka en ole vielä luopunut toivosta. Estettä ei enää oikeasti ole edes olemassa, sillä tiedämme molemmat jo, vain rohkeus puuttuu. Olen vanhanaikainen näissä jutuissa ja pahoillani siitä, että joudut ottamaan todellisen riskin, jos haluat tutustua minuun. Kohtaamme kyllä, en vain tiedä milloin.

• Näkemistä

Kissa- ja hiirileikki on uuvuttavaa. Miten kohtaisin hänet silmästä silmään. Aika näyttää, toivon...

• sinullealoittaja

Oletko mies vai nainen? Naisena voisin omia tämän aloituksen..

Kumpa asiat menisikin niin, että kohtaisimme.

• Naiselleonviesti

Otsikosta päätellen.

• rinsessap

Olemmeko Narniassa vai mistä ritari ratsastaa? Onhan varmasti valkea ratsu ja ritarilla miekka? Esteellisyys voi haitata...

• intuitionimies

Ole minulle se mies..
      Kaikki lähti katseesta..muistatko miten katseella toisiimme naulauduimme. Muistatko, miltä tuntui hetki lähellä..ennen kuin tiemme erkanivat.

• Kaikellatarkoitus

Vaikuttava aloitus. Aidon tuntuinen. Ei ole sanoja, vaan jään miettimään . . .

• KohtaamisiaTapahtuuNäet
    • Ruusujasaitm

Juups niin me kohdattiin muistelen tässä juuri kuinka ihastuneena uskoin kaiken sinusta. Olit iso pettymys kun ilmi tuli käytöksesi. Et ymmärtänyt tilanettani lainkaan. Olet saanut hyvät naurut minusta. Hyvä kun sait edes hetken leikkiä tunteillani. Ymmärrän että tuo käytöksesi kumpuaa aiemmasta kokemuksestasi. Myönnän olevani katkera tilanteesta. Yritän nyt korjata elämäni uudestaan kuntoon ja kadun hiljaa tapaamistamme. Ei tahdo olla minullakaan enään mitään sanottavaa sinusta. Esteitä on liikaa niin sinulla kuin minulla.

• prinssijollatapoja

Ruususen unissa joku aivan muu kuin sä. Hemmetti et voi jotku olla pikkusieluisia ja katkeria, itseensä käpertyneitä. Ehkä sä tulet sit onnelliseksi noin, helliessäs moisia tunteitas, kuka oletkaan.

• liukgfdrse

Psykopaatit on aika pahoja. Eteski jos on uskonu ittensä sellaiseksi, mut sitten sattuukin aito vastaan :(

• intuitionimies

"Anna minulle hetki aikaa, hetki aikaa miettiä uudelleen. Laittaa sanat oikeaan paikkaan, sanoa mitä todella tarvitsen. Ei mitään liikaa, ei mitään turhaa..
      ..vain ne sanat jotka sielua ravistaa."

Kuule siis olen jotain ymmärtänyt..

• seintuitiosta

En usko enää satunnaiseen kohtamiseen, tosin en kyllä järjestettyynkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      39
      5777
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      216
      5323
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      39
      4452
    4. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4302
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      51
      4068
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3766
    7. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      85
      3680
    8. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      46
      3124
    9. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2450
    10. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      47
      2394
    Aihe