Missä meneepi Jappu Permo

tappi.takapuoli52

Onko näkynyt ja liikkuko Ikaalisissa vai onko muuttanut pois?

17

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arivärvi

      Permo oli vuosikymmeniä sitten pellavaöljymaali. Nykyään se on alkydiöljymaali eli kemianteollisuuden tuote. Sen pintä ei ole hengittävä ja maalikalvo on kuivuttuaan täysin kova, minkä takia se lohkeaa helpommin kuin hieman joustava pellavaöljymaali

    • 113

      Se on Kirkkokadun maisteri tämä Jappu Permo.

    • Jappu.Permo

      Yksivuotias taapero Pekka tanssii radiomusiikin tahdissa. Hänen äitinsä ja tätinsä katselevat pienen pojan elekieltä ja liikeratoja kiinnostuneena.
      Sitten täti kysyy: ”Onko Pekka tyttö?”

      ”No ei ole. Sehän on homo, etkö sinä näe”, Mäkiketelän äiti vastaa.

    • vappu.pervo

      Onko tämä jappu ruskeen reijän miehiä?

      • Kaikki palstan tyypit on ruskeen reijän ritareita.


      • aino.äänessä kirjoitti:

        Kaikki palstan tyypit on ruskeen reijän ritareita.

        Joop


    • enyway

      Demareiden puoluesihteeri Reijo Leppänen on avoimesti homo ja hän on asunut yhdessä vuodesta 2006 Thaimaalainen miesystävänsä kanssa.

    • jumanjii

      Olokohot jokahinen mitä tahtoo, mutta homojen ei tarvitte julukisesti tuoda persepanojansa esille! Ei normaalit ihmisetkään julkaise kuinka otti pillunreikähän naiminen! Ja pysykööt homot ja lesbot visusti kaapis ja saunan takana jos julukisuutta tuolla konstilla pitää hakia! Voi että ku tuo saasta ällöttää vaikka ei homofobinen ookkaa! Mikä paskassa mertsiä ja mikaelia tosin kiinnostaa? Kertokaapa se meille normaaleille ihmisille

      • kurkitko.vessassa

        Alkopas se kiinnostaa vaikka aluksi ilmoitit ällöttämisestä
        niin nyt pitäisi se kertoa normaleille ihmisille.


    • Kalevikovakyr

      Kuka on Jappu Permo? Onko hän homosexuaali? Haluasin tutustua häneem.

    • oksenus

      Multa tuli Yrjö kun luin jutun vanhasta ekähtäneestä äijästä jota toinen nai perseeseen jotta paska roiskuu pitkin seiniä ja sitte oli perse kipeä

      • Taisi koko juttu olla oman mielikuvituksesi tuotetta.


      • vuoropuhelua
        myllis_seppo kirjoitti:

        Taisi koko juttu olla oman mielikuvituksesi tuotetta.

        Myllishän senkin kirjootti joten tietääkin mielikuvitukset


      • nuppi.tyhjänä

        Myllisrouvalla alkaa jauhot olemaan vähissä.


      • Olen saanut Rouvan pään sekoamaan. Suunnitelmani näkyy toimivan.


    • rarsepeiskaus

      Olipa hauska nimi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1276
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      788
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      649
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe