Sm ralli turku

TurunUa

Reittihän on selvillä mutta missä parhaat paikat omasta mielestä?

39

2228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SamiSubaru

      Ajattelin katsoo kolme ekaa Special Stagea ja siirtyä sitten huoltotauolle Börssin vilinään. Ladyt, siellä nähdään ellei isketä silmää!

    • raisua

      Kakkosella kilsa ennen maalia.

    • fartmanne

      Kakkosella mutta 2 kilsaa ennen maalia.

      • etsivä2

        1,5 km ennen maalia kakkosella


    • Jukomoi

      Linkki reitti kartasta

      • vetar1

        Juu se ois hyvä ku ei oo pimee kisa


    • toispualjokke

      Kartta ja sulkuajat löytyis mut ajo suunnat viä pikkasen hakuses.

    • onkonäkynyt

      Poikani hävitti tänään lelu "mersu autonsa " lohjan Prismaan. "

    • piiloon

      Suunnat ollut selvillä 3 kuukautta

    • mä_mä_mä

      kakkosella ainoat runki paikat (2) riittääkö nuotitus aika ??

    • 4tuulenhattu

      Oisko suunnat: 1 & 2 Pohjoiseen, 3 etelään, 4 itään, 5 & 6 pohjoiseen ja 9 sama kuin viime vuonna...


    • Lavamäki

      Ek 3 puolivälissä

    • Jerppunen

      Unohdin hakea piilopullot. Toivottavasti ens rallis sama reitti. Jemma säilyy

    • hyväjutturalleihin

      Kilpailunjärjestäjän sivuilla hyvin materiaalia.
      Vaikka reitti olisi pimeä niin kyllä tästä saisi moni ralli ottaa oppia. Esim. aikataulu.

      • mä_mä_mä

        ha ha haa juu oppia miten ei tehdä rallia , rallia tehdään muualla kuin naamakirjassa


    • Runkiperuna

      Ykköselle taitaa tulla paalinkiertoa huomioista päätellen.

      • mä_mä_mä

        juu ja vitoselle/kasille lukee kilp.ohjeessa


    • pimeeseen

      Ihan tyylikästä touhua muuten, mutta reitin julkaiseminen liian aikaisin, kuten myös pirellissä on hölmöä, koska ennakkotutustumattomia luokkia on mukana.

    • hyväjutturalleihin

      Ei pimeeseen ajavat saa ajaa ennakkoon vaikka kilpailunjärjestäjä reitin julkaisee. Kaikkihan on sen löytänyt aikoja sitten netistä muilta sivuilta. Eli ei liene vaikutusta pimeiden luokkien sahaamiseen.
      Tämä pimeä kisa käsite on nykyään sitä että ne jotka ajaa sääntöjen mukaan eivät ennakkotutustu. Muut tekee sen jokatapauksessa, oli se reitti sitten missä tahansa julkaistuna.
      Ja saahan sen reitin kuulemma rahallakin kotiin muodossa tai toisessa.
      Uskon että tämän kisan julkisuus tulee näkymään katsojamäärissä. Ei tarvi arvailla mihin lähteä, eikä sitä että mohin aikaan.

    • Jenke348

      En osaa päätä minne mennä ek 2 vai 3. Mikä on paremmppi

      • Mutentiemikäniistätoimii

        Mää menisin ykköselle. Siel on paikka. ja paikkoja. Monta vanhaa...


      • kolmonenrunki

        Kolmosella on runkia tiedossa!!!!


    • toispuoltjokkee

      Ykkösen puolen välin vasen oikee on aika ottavan oloinen paikka. Harmi ku ei ajeta suoraan maaliin vaan käännytään vasuriin ennen maalia,ois ollu varma alamäki vasen.

      • Mutentiemikäniistätoimii

        Joo nii ois ollu. Mut aika hyvältä näyttää se hypyn/nypyn jälkeine vasen oikeeki siin pätkän puolivälis. ei tosin varmaks tiedä hyppääkö nää nykyvehkeet siitä?


    • onksielmittää

      Millainen toi Sauvon pätkä on lauantai? Ei vissii ole ajettu vähään aikaan.

      • Ylitiedottaja

        Soratietä.


      • Mutentiemikäniistätoimii
        Ylitiedottaja kirjoitti:

        Soratietä.

        Sinne en menis. Vitoselle ennemmi


    • JokuäLps

      Onko jotain paikkoja kakkosella

      • vetari1

        Mites se 6 maali pään vasuri


    • tietämätö

      Minnekkäs päin tolle kolmoselle kannattas suunnata?

      • Eijatkoon

        Nikaran paikkaan!


      • tietämätö

        Eli?


      • Luulisinkait

        Kova vauhtinen vasen heti alkupäässä!


    • Ainaväärä

      N.300 m lähdöstä.onhan siellä muitakin hyviä katselupaikkoja.läpiajamalla selviää kyllä..

      • Juuupa

        Noin 300 m alkupääs on viel asfalttii


    • Asiastamitääntiedä

      Mitäs siel ek 2 lopus ois

      • Vainäkeekö

        Sen näkee illalla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe