Reittihän on selvillä mutta missä parhaat paikat omasta mielestä?
Sm ralli turku
39
2228
Vastaukset
- SamiSubaru
Ajattelin katsoo kolme ekaa Special Stagea ja siirtyä sitten huoltotauolle Börssin vilinään. Ladyt, siellä nähdään ellei isketä silmää!
- raisua
Kakkosella kilsa ennen maalia.
- fartmanne
Kakkosella mutta 2 kilsaa ennen maalia.
- etsivä2
1,5 km ennen maalia kakkosella
- Jukomoi
Linkki reitti kartasta
- vetar1
Juu se ois hyvä ku ei oo pimee kisa
- toispualjokke
Kartta ja sulkuajat löytyis mut ajo suunnat viä pikkasen hakuses.
- onkonäkynyt
Poikani hävitti tänään lelu "mersu autonsa " lohjan Prismaan. "
- piiloon
Suunnat ollut selvillä 3 kuukautta
- mä_mä_mä
kakkosella ainoat runki paikat (2) riittääkö nuotitus aika ??
- 4tuulenhattu
Oisko suunnat: 1 & 2 Pohjoiseen, 3 etelään, 4 itään, 5 & 6 pohjoiseen ja 9 sama kuin viime vuonna...
Ja tuolta vielä kisaan android sovellus: https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.ctrlentertainment.smralliturku2016
- Lavamäki
Ek 3 puolivälissä
- Jerppunen
Unohdin hakea piilopullot. Toivottavasti ens rallis sama reitti. Jemma säilyy
- hyväjutturalleihin
Kilpailunjärjestäjän sivuilla hyvin materiaalia.
Vaikka reitti olisi pimeä niin kyllä tästä saisi moni ralli ottaa oppia. Esim. aikataulu.- mä_mä_mä
ha ha haa juu oppia miten ei tehdä rallia , rallia tehdään muualla kuin naamakirjassa
- Runkiperuna
Ykköselle taitaa tulla paalinkiertoa huomioista päätellen.
- mä_mä_mä
juu ja vitoselle/kasille lukee kilp.ohjeessa
- pimeeseen
Ihan tyylikästä touhua muuten, mutta reitin julkaiseminen liian aikaisin, kuten myös pirellissä on hölmöä, koska ennakkotutustumattomia luokkia on mukana.
- hyväjutturalleihin
Ei pimeeseen ajavat saa ajaa ennakkoon vaikka kilpailunjärjestäjä reitin julkaisee. Kaikkihan on sen löytänyt aikoja sitten netistä muilta sivuilta. Eli ei liene vaikutusta pimeiden luokkien sahaamiseen.
Tämä pimeä kisa käsite on nykyään sitä että ne jotka ajaa sääntöjen mukaan eivät ennakkotutustu. Muut tekee sen jokatapauksessa, oli se reitti sitten missä tahansa julkaistuna.
Ja saahan sen reitin kuulemma rahallakin kotiin muodossa tai toisessa.
Uskon että tämän kisan julkisuus tulee näkymään katsojamäärissä. Ei tarvi arvailla mihin lähteä, eikä sitä että mohin aikaan. - Jenke348
En osaa päätä minne mennä ek 2 vai 3. Mikä on paremmppi
- Mutentiemikäniistätoimii
Mää menisin ykköselle. Siel on paikka. ja paikkoja. Monta vanhaa...
- kolmonenrunki
Kolmosella on runkia tiedossa!!!!
- toispuoltjokkee
Ykkösen puolen välin vasen oikee on aika ottavan oloinen paikka. Harmi ku ei ajeta suoraan maaliin vaan käännytään vasuriin ennen maalia,ois ollu varma alamäki vasen.
- Mutentiemikäniistätoimii
Joo nii ois ollu. Mut aika hyvältä näyttää se hypyn/nypyn jälkeine vasen oikeeki siin pätkän puolivälis. ei tosin varmaks tiedä hyppääkö nää nykyvehkeet siitä?
- onksielmittää
Millainen toi Sauvon pätkä on lauantai? Ei vissii ole ajettu vähään aikaan.
- Ylitiedottaja
Soratietä.
- Mutentiemikäniistätoimii
Ylitiedottaja kirjoitti:
Soratietä.
Sinne en menis. Vitoselle ennemmi
- JokuäLps
Onko jotain paikkoja kakkosella
- vetari1
Mites se 6 maali pään vasuri
- tietämätö
Minnekkäs päin tolle kolmoselle kannattas suunnata?
- Eijatkoon
Nikaran paikkaan!
- tietämätö
Eli?
- Luulisinkait
Kova vauhtinen vasen heti alkupäässä!
- Ainaväärä
N.300 m lähdöstä.onhan siellä muitakin hyviä katselupaikkoja.läpiajamalla selviää kyllä..
- Juuupa
Noin 300 m alkupääs on viel asfalttii
- Asiastamitääntiedä
Mitäs siel ek 2 lopus ois
- Vainäkeekö
Sen näkee illalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560