Voi voi sinnuu Voldemar !
Tekisikö mieli vähän lisauttaa ?
Seisot ryhdittä hartiat lysähtäneenä ? Leuka painuu vääjäämättä kohden rintaa ?Alahuuli on jälleen kerran piiloutunut kitalaen suojaavaan lämpöön ? Itkua vääntävät poskipäät nykivät kyyneliä pintaan yrittäen ? Mutta kun ei niin ei, olet tyhjä astia ?
Ei ole enään pientäkään pisaraa jäljellä ? Ja isot pojathan ei kuitenkaan ikkeä nyyhkytä ?
Valkoinen käsivarsinauha ei enää pysy kuivuneen jäätelönsyönti lihaksen tasalla, vaan on valunut kellastuneena ranteeseen ?
Pienen pahamieli on suuri ?
Vaikka sinulla on jäitä mahassa ja olet vetänyt pussillisen pakasteherneitä nenänvartta ylös ? Olosi ei ole kuitenkaan cool ?
Sielua polttaa ja kirvelee ? Se sellainen on haavoittunut joutuessaan iskuja vastaan elämän taistoissa ottamaan ?
Paras kaverisi makaa jalkojesi juuressa tassua kuononsa päällä pitäen ? Myötähäpeän tunnetta ilmaisten ?
Mutta älä sie anna kuule luule periksi. Jaksaa jaksaa !
Ota pelastava ja eheyttävä voitelu.
Sielusi haavat, polte ja kirvely helpottaa.
http://www.walgreens.com/q/hemorrhoid creams
Oih !
https://www.youtube.com/watch?v=2y0g22qNbUs
beethoovenin Pieni Pahamieli
Sukkahousuerkki
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
- 47984
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(48834