Mistä voisin löytää puuman lahdesta? Olen komea nuori mies, joka fantasioi vanhemman naisen seurasta. Eli jotain baareja, paikkoja mistä löytää puuma? Samassa talossa asuu eräs seksikäs rouva, pitäisiköhän minun käydä kysymässä häneltä sokeria?
Vanhempaa naista Lahdesta
18
3024
Vastaukset
- voipoi
Ei tipu! Osta ite sokeris.
- fjhhgtyhfh
Villiruusu. Tosi puumia.
- pirrejä
Hahaha haha haha heh
- Doktorphil
Runkkaa vain kuten ennekin olet runkannut elämäsi
- elmatador
villiruusu on siis paras vaihtoehto. voisin käydä siel kurkkaamas.. ja talon rouvaltakin vois irrota
- kaikenlaisiasitäon
Vai komea? Ja vielävähemmän mies. Joku finninaama joka saa tyytyä NyrkkiKyllikkiin.
- ennustelija
Älkää nyt miestä kiusatko, kivaa et joku teiltäkin jotain pyytää.
Jos olisin vähän nuorempi, voisi tota puumajuttua kokeilla, jatka mies kyselyä, kyllä se siitä tärppää,,,,,,
- Sokeripuuma
Haluatko pala, hieno vai tomu sokeria?
- valinnanvaraa
Pesäkalliolta voisi löytää vaikka karhun.
- elmatador
Sokerin koostumuksella ei ole väliä, palasokeria mieluiten. Taisi hetki sitten puuma käydä koputtelemassa ovea, olis pitäny käydä avaamassa. Sen verta kova seisokki pullotti alushousuista. Joten, tule uudestaan. Tällä kertaa avaan oven ja voidaan nauttia toisistamme.
Toki ennustelijakin voi tulla käymään halutessaan. - OnNaistaOllut
Mulla oli aikoinaan kunnon puuma. Viiskymppinen hyvävartaloinen nainen, jolla oli tissiä, pillua ja persettä. Mä nuolin sen pillun ihan märäksi ja nainen otti poskeen. Sitten nussittiin. Sain sen kanssa aina kunnon orkut. Mä oli ite silloin 35 v.
Viidakon sanonta: Pirjoa kun panee, ei tartte vetää käteen.- elmatador
missä tapasit hänet? kuulostaa hyvältä kyllä.
- OnNaistaOllut
elmatador kirjoitti:
missä tapasit hänet? kuulostaa hyvältä kyllä.
Oliko se nyt 2006, kun näin sen kaupungilla. Herätti heti huomion, kun se oli niin pantavan näkönen. Semmonen pyöree farkkuperse. Menin juttelee sille ja sit me sovittiin treffit kaupungilla ja pian se alkoi käymään mun kämpillä.
Nykysin en asu Lahdessa, ja hyvännäköselle kypsälle naiselle olis edelleen käyttöä.
Siitä puumasta sen verran, että ensin mä näin sen femmakirppiksel, seuraavan kerran se tuli vastaan siinä Anttilan edessä ja kolmannella kerralla se käveli vastaan kauppakeskus Sykkeessä. Sil kolmannel kerralla päätin mennä juttelee, kun kiinnosti tuo nainen ja tuli semmonen kutina, että nyt kannattaa mennä juttelee, koska neljättä kertaa emme välttämättä kohtaa.
- elmatador
noniin maturemammat! tulkaa nuoren miehen käsittelyyn, niin ette enää koskaan halua kaljamahaista, isotissistä keski-ikäistä miestä. lupaan täyden tyydytyksen
- kerranpannu
Cheristä...noin 50-55v tukevahko kokki joka dokailee monta päivää putkeen...yksinhuoltaja jonka oma miesystävä yrittää hakea sitä kämpälle...
- alfalahti
noniin mistä sitä milfiä sais tänää? luulis että vanhoja rouvia panettais näin sunnuntaimessun jälkeen.. tervetuloa luokseni. muistakaa naiset jonottaa rauhassa, kyllä kaikille riitttää herkkua
- puumalantyttö
Minä haluun nuoren miehen.Olen 67 vuotias 149 kg 159 cm pitkä nainen parhaassa iässä.Oletko alta 20-vuotias niin tule niin opetan sulle miten puuma imee.Minulla akne ja rillit ja ajoittain maanisdeprsessiivinen ikiteinityttö olen kuten varmaan huomaat.Tykkään olla puuma on mulla vaan mielesäin nuoren miehen huuma.Minulla myös satiaisia mutta ne lähtee kun sheivaat munakarvasi.Mutta en anna ilmaseksi --pari sataa tunti niin puumanainen kehrää.
- vanhaaaa
Mitenkä vanhaa naista etsit, ehkä kannattaisi hakea noista vanhainkodeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850