Vanhempaa naista Lahdesta

elmatador

Mistä voisin löytää puuman lahdesta? Olen komea nuori mies, joka fantasioi vanhemman naisen seurasta. Eli jotain baareja, paikkoja mistä löytää puuma? Samassa talossa asuu eräs seksikäs rouva, pitäisiköhän minun käydä kysymässä häneltä sokeria?

18

3024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voipoi

Ei tipu! Osta ite sokeris.

• fjhhgtyhfh

Villiruusu. Tosi puumia.

• pirrejä

Hahaha haha haha heh

• Doktorphil

Runkkaa vain kuten ennekin olet runkannut elämäsi

• elmatador

villiruusu on siis paras vaihtoehto. voisin käydä siel kurkkaamas.. ja talon rouvaltakin vois irrota

• kaikenlaisiasitäon

Vai komea? Ja vielävähemmän mies. Joku finninaama joka saa tyytyä NyrkkiKyllikkiin.

• ennustelija

Älkää nyt miestä kiusatko, kivaa et joku teiltäkin jotain pyytää.
        Jos olisin vähän nuorempi, voisi tota puumajuttua kokeilla, jatka mies kyselyä, kyllä se siitä tärppää,,,,,,

• Sokeripuuma

Haluatko pala, hieno vai tomu sokeria?

• valinnanvaraa

Pesäkalliolta voisi löytää vaikka karhun.

• elmatador

Sokerin koostumuksella ei ole väliä, palasokeria mieluiten. Taisi hetki sitten puuma käydä koputtelemassa ovea, olis pitäny käydä avaamassa. Sen verta kova seisokki pullotti alushousuista. Joten, tule uudestaan. Tällä kertaa avaan oven ja voidaan nauttia toisistamme.
      Toki ennustelijakin voi tulla käymään halutessaan.

• OnNaistaOllut

Mulla oli aikoinaan kunnon puuma. Viiskymppinen hyvävartaloinen nainen, jolla oli tissiä, pillua ja persettä. Mä nuolin sen pillun ihan märäksi ja nainen otti poskeen. Sitten nussittiin. Sain sen kanssa aina kunnon orkut. Mä oli ite silloin 35 v.
      Viidakon sanonta: Pirjoa kun panee, ei tartte vetää käteen.

• elmatador

missä tapasit hänet? kuulostaa hyvältä kyllä.

• OnNaistaOllut
        elmatador kirjoitti:

missä tapasit hänet? kuulostaa hyvältä kyllä.

Oliko se nyt 2006, kun näin sen kaupungilla. Herätti heti huomion, kun se oli niin pantavan näkönen. Semmonen pyöree farkkuperse. Menin juttelee sille ja sit me sovittiin treffit kaupungilla ja pian se alkoi käymään mun kämpillä.
        Nykysin en asu Lahdessa, ja hyvännäköselle kypsälle naiselle olis edelleen käyttöä.
        Siitä puumasta sen verran, että ensin mä näin sen femmakirppiksel, seuraavan kerran se tuli vastaan siinä Anttilan edessä ja kolmannella kerralla se käveli vastaan kauppakeskus Sykkeessä. Sil kolmannel kerralla päätin mennä juttelee, kun kiinnosti tuo nainen ja tuli semmonen kutina, että nyt kannattaa mennä juttelee, koska neljättä kertaa emme välttämättä kohtaa.

• elmatador

noniin maturemammat! tulkaa nuoren miehen käsittelyyn, niin ette enää koskaan halua kaljamahaista, isotissistä keski-ikäistä miestä. lupaan täyden tyydytyksen

• kerranpannu

Cheristä...noin 50-55v tukevahko kokki joka dokailee monta päivää putkeen...yksinhuoltaja jonka oma miesystävä yrittää hakea sitä kämpälle...

• alfalahti

noniin mistä sitä milfiä sais tänää? luulis että vanhoja rouvia panettais näin sunnuntaimessun jälkeen.. tervetuloa luokseni. muistakaa naiset jonottaa rauhassa, kyllä kaikille riitttää herkkua

• puumalantyttö

Minä haluun nuoren miehen.Olen 67 vuotias 149 kg 159 cm pitkä nainen parhaassa iässä.Oletko alta 20-vuotias niin tule niin opetan sulle miten puuma imee.Minulla akne ja rillit ja ajoittain maanisdeprsessiivinen ikiteinityttö olen kuten varmaan huomaat.Tykkään olla puuma on mulla vaan mielesäin nuoren miehen huuma.Minulla myös satiaisia mutta ne lähtee kun sheivaat munakarvasi.Mutta en anna ilmaseksi --pari sataa tunti niin puumanainen kehrää.

• vanhaaaa

Mitenkä vanhaa naista etsit, ehkä kannattaisi hakea noista vanhainkodeista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 81
      5047
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4869
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4268
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3058
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2699
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2596
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2247
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2221
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1850
    Aihe