Ei ole eka kerta, kun lähden poikaporukassa Tukholman risteilylle. Kaikki ollaan heterosuhteessa, paitsi että itse oon porukassa ilmeisesti ainut bi-jätkä. En uskalla gay-baareissa käydä, etten jää kiinni harrastuskavereille tai etenkään työporukalle. Risteilyt on kuitenkin kätevä paikka omassa hytissä löytää seuraa seksiin. Toisaalta siitä tulee hirveä morkkis, mutta toisaalta on pakko saada sitä mitä haluaa.
Joten sorruin taas ja 26. elokuuta Siljalla Tukholmaan olisi lähtö. Onkohan laivalla muita bissejä? Iällä ei nii väliä, tyttömäiset pojat ei kiinnosta ja 110 % luottamus. Olisi myös mukava kuulla harrastaako joku muu samaa systeemiä ylipäätään? :)
Kaksoiselämää Tukholman risteilyllä
Vauhtijaextreme
2
306
Vastaukset
- Nipsu123zzz
Niin, etsit siis vsin miestä, et naista, eli olet kaappihomo joka haluaa heteronaisesta kulissin?
Miksi muuten on pakko tavata miestä risteilyllä? Miksi et jät nsisya rauhaan ja tunnusta suuntausta edes itsellesi.
Miksi elät kaksoiselämää eli petä t naisesi ja elät myös itsepetoksessa ja valheessa. - Hmmmmmmmmm
Eivätkö kaveriporukkasi jäsenet huomaa että viet miehiä hyttiisi? Vai siis harrastatko seksiä näiden kavereidesi kanssa?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863028
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232752Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092354- 401734
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421581- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411505- 281300
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201266- 951181