Haluaisin seksiä, mutta en kehtaa kellekään näyttäytyä alasti kun mulla on niin pienet rinnat. Muuten oon ok näkönen ja kauniiksikin kehuttu. Apua.
Seksiä pikkurintaiselle
4
193
Vastaukset
Moi älä ujostele vartaloasi ja pieniä rintojasi ne on luojan luomat ne sun tisut minä ainakin tykkään pien rintaisissta naisisista,missäpäin Suomea asut jos haluat seksiä niin minä voisin auttaa sua ja juteltas sun kans miten voisit vapautua siitä häpeästä liikun as-autolla joten matka ei este tapaamiselle itse asun Pohjois-Pohjanmaalla
- CarteNoir
Tiedätkö, että pienirintaiset on yleensä parempia ja halutumpia tosimiesyen keskuudessa. Henkisesti keskenkasvuiset miehet tykkää suurista rinnoista.
Seksiä voi harrastaa näyttämättä rintoja. Usein pienirintaiset tytöt haluaa aloittaa pimeässä jos on epävarma.
Mun ekalla pienirintaisella oli kahdet rintaliivit päällekkäin. - Eihäpeä
Usein pienirintaisilla on hyvä takapuoli. Nännejä on mukava imeskellä rintojen koosta riippumatta. Rintojaa ei todellakaan kannata hävetä, vaan tuoda ne itsevarmasti miehen silmien alle. Vaihtelun vuoksi voi joskus jättää liivit päälle.
[email protected] kirjotellaaks?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665585Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932922- 2742601
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362439Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212170Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571323Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131203- 881155
- 901146