Haluaisin seksiä, mutta en kehtaa kellekään näyttäytyä alasti kun mulla on niin pienet rinnat. Muuten oon ok näkönen ja kauniiksikin kehuttu. Apua.
Seksiä pikkurintaiselle
4
186
Vastaukset
Moi älä ujostele vartaloasi ja pieniä rintojasi ne on luojan luomat ne sun tisut minä ainakin tykkään pien rintaisissta naisisista,missäpäin Suomea asut jos haluat seksiä niin minä voisin auttaa sua ja juteltas sun kans miten voisit vapautua siitä häpeästä liikun as-autolla joten matka ei este tapaamiselle itse asun Pohjois-Pohjanmaalla
- CarteNoir
Tiedätkö, että pienirintaiset on yleensä parempia ja halutumpia tosimiesyen keskuudessa. Henkisesti keskenkasvuiset miehet tykkää suurista rinnoista.
Seksiä voi harrastaa näyttämättä rintoja. Usein pienirintaiset tytöt haluaa aloittaa pimeässä jos on epävarma.
Mun ekalla pienirintaisella oli kahdet rintaliivit päällekkäin. - Eihäpeä
Usein pienirintaisilla on hyvä takapuoli. Nännejä on mukava imeskellä rintojen koosta riippumatta. Rintojaa ei todellakaan kannata hävetä, vaan tuoda ne itsevarmasti miehen silmien alle. Vaihtelun vuoksi voi joskus jättää liivit päälle.
[email protected] kirjotellaaks?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830