Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tukea laminaatin alle?

ViisailtaNeuvoa

Kertokaapa viisaat millä saa tuettua epätasaiselle lattialle asennetua laminaattia? Muutamassa kohtaa laminaattilattiaa on joustavia ja notkuvia kohtia koska laminaattilevyjen alla on tyhjää. Pienestä reiästä voisi jotain laminaatin alle yrittää laittaa mutta mitä? Jokin nestemäinen aine joka kovettuisi myöhemmin voisi toimia mutta onko sellaista ainetta olemassa? Laminaatti on mustan väristä. Poralla voisi porata muutaman millimetrin reikiä mutta millä jotain ainetta sinne työntäisi/ruiskuttaisi? Ohutta ja notkeaa tarvisi olla tietty. Voisiko hartsi olla sellaista että notkeana sitä saisi reiästä laitettua laminaatin alle ja se sitten sinne leviäisi ja lopulta kovettuisi? Tai mitä muuta voisi laminaatin alle laittaa?

3

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonskuna

      Uretaani ei onnistu pienestä reijästä lattia pitää rakentaa uudestaan ja katsoa tasoitukset kuntoon ennen asennusta.

    • NickNailer

      Laminaatti on tosiaan syytä poistaa. Lattian tasoittaminen riippuu siitä, mistä materiaalista se on.

      Minulla olisi pari lavaa itse oikenevaa tasotetta varastossa. ;)

    • Uusiksmeni27

      ei ole olemassa mitään jälkiasennettavia toimivia aineita, Ennen asennusta tarkistetaan alustan suoruus, tasoitetaan massoilla, tai myös tarkoitukseen myytävällä lumppupahvilla, jota laitetaan siis laaksokohtaan täytteeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe