Kertokaapa viisaat millä saa tuettua epätasaiselle lattialle asennetua laminaattia? Muutamassa kohtaa laminaattilattiaa on joustavia ja notkuvia kohtia koska laminaattilevyjen alla on tyhjää. Pienestä reiästä voisi jotain laminaatin alle yrittää laittaa mutta mitä? Jokin nestemäinen aine joka kovettuisi myöhemmin voisi toimia mutta onko sellaista ainetta olemassa? Laminaatti on mustan väristä. Poralla voisi porata muutaman millimetrin reikiä mutta millä jotain ainetta sinne työntäisi/ruiskuttaisi? Ohutta ja notkeaa tarvisi olla tietty. Voisiko hartsi olla sellaista että notkeana sitä saisi reiästä laitettua laminaatin alle ja se sitten sinne leviäisi ja lopulta kovettuisi? Tai mitä muuta voisi laminaatin alle laittaa?
Tukea laminaatin alle?
ViisailtaNeuvoa
3
824
Vastaukset
- Jonskuna
Uretaani ei onnistu pienestä reijästä lattia pitää rakentaa uudestaan ja katsoa tasoitukset kuntoon ennen asennusta.
- NickNailer
Laminaatti on tosiaan syytä poistaa. Lattian tasoittaminen riippuu siitä, mistä materiaalista se on.
Minulla olisi pari lavaa itse oikenevaa tasotetta varastossa. ;) - Uusiksmeni27
ei ole olemassa mitään jälkiasennettavia toimivia aineita, Ennen asennusta tarkistetaan alustan suoruus, tasoitetaan massoilla, tai myös tarkoitukseen myytävällä lumppupahvilla, jota laitetaan siis laaksokohtaan täytteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083078Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161870Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151820Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141575Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3991441Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t341312Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2151191Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631036- 17974
Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19965