Tapasin tänään kummituksen, se ilmestyi eteeni ja oli ilmiselvä karhu, no luin vähän lisää asian tiimoilta ja havaintoni täsmäsi yksi yhteen tähän mystiseen pedobeariin, no myöhemmin kun heräsin aamulla niin perä-aukkoni oli kipeä, aivan kuin jotain olisi mennyt sisään siitä.
Nyt siitä on kolme päivää aikaa ja aina kun olen menossa ulos niin näkyy karhuhavaintoja puiden välissä väijymässä minua. Pelkaan nyt mennä nukkumaan kun aamulla minulla voi vaihteeksi olla kipeä perä-aukko.
Mitäs tässä vois tehdä?
Tapasin tänään kummituksen
Viidennenasteenanaali
2
109
Vastaukset
- Menkääjopois
Vi**u nää on hauskoja..huoh;(
- Jammu-Siltavuori
Mene Gay-baariin avautumaan ongelmastasi, tämä on täysin väärä paikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2435771Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304234Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212440Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3022241Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611319Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1381248Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331237- 351014
- 171944