Monet tykkäävät sukkahousuista ja stringeistä,pienen pienistä naisten liiveistä ja niin edelleen. Mutta onko ketään joka käyttää housuliivejä,pitkiäkin sellaisia,palleatuettuja rintaliivejä ja kokovartaloliivejä. Entäpä lantioliivejä sukkanauhoin.Minulle nuo edustavat naisellisuutta ja mahdollistavat naisellisten muotojen laiton. On ihanaa kävellä ulkosalla leveä lantio keinuen ja painavat tissit paidan alla liikkuen. Välillä täytyy ihan pysähtyä koittelemaan "omien tissien" muotoja ja painoa.Lopulta kiihotus tietysti purkautuu mahtaavana orgasmina. Olisi kiva olla vakioseuraa pukeutumiseen ja runkkaukseen,myös imutukseen
Käyttääkö kukaan muu mies enään kokoliivejä
9
651
Vastaukset
- kikkelikalle11
70-luvun alusvaatteet saa minut kiimaseksi,pukeudun aina niihin
Noi ovat ehdottoman sexyjä asusteita.
- ropisee
Mistä oot löytänyt noin isot liivit...
Oletko lappeenrannasta ku kaukaan luona olet kävellyt.Hei! Ihan kirppareilta nämä on löytynyt,mutta myös liiviliikkeistä. En ole lappeenrannasta vaikka olen juuri näissä liiveissä ottanut aurinkoa siellä pappilanniemessä.
- Anonyymi
Vanha juttu asuista. Vieläkö mistään löytyy kokoliivejä. Niissä on jotain kiihoittavaa.
- Anonyymi
Hyvä kun muistutit. Meille jäi äitini ja anoppini liivit ja sukkia, jotka laitetaan liivin sukkanauohoihin kiinni. Olen pitänyt niitä muutamia kertoja ja samoin vaimoni. Ne on vielä kaapissa.
- Anonyymi
Ei oikein löydy enää niitä sellaisia kokoliivejä.
Ois kivat.
- Anonyymi
Kyllä käyttää. Minulla on kaksikin liivipukua. Vaatturin tekemiä mittojen mukaan.
Liiviä tulee pidettyä yleensä pikkutakin alla juhlavammissa tilaisuuksissa ja virallisissa kokouksissa, toki joskus kokouksen venyessä voi takinkin riisua, mutta liiviä ei yleensä. - Anonyymi
Kyllä käytän. Mukava tunne, kun laittaa ylle kokovartaloliivin ja kiinnittää sukkanauhoihin nylon sukat ja tietenkin mekko myös.
Näitä omistan useita ja lisäksi korsetteja, pitkiä rintaliivejä ja kaikenlaisia naisten vaatteita ja asusteita.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761747
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471298- 671197
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html201959- 45915
- 57832
- 69788
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660