Listaan tässä mieleen tulleita asioita Virosta:
PLUSSAT
Ei musulmaaneja eikä romaneja (kiitos huonojen sosiaalietujen)
Kansa on pidetty aika yhtenäisenä, eikä esimerkiksi vasemmisto-viherhörhöille anneta jalansijaa
Nykyään kansalaisvapaudet ovat suuremmat kuin vaikkapa Suomessa. Saa puolustaa itseään ja saa hankkia esimerkiksi aseita puolustautumiseen
Virosta saa kaikkea halpaa ja täällä laitontakin helposti Suomeen
Suunta Virolla on vain ylöspäin (jos se ei alistu EU:n tahtoon esimerkiksi islamisoimisessa)
MIINUKSET
- Osa kansasta ja lapsista elää köyhyydessä (huono sosiaaliturva)
- Kansa ja presidentti on liian Venäjävastaisia, mikä voi johtaa tulevaisuudessa konfliktiin.
- Viro ei ota vastuuta omista sosiaalipummeistaan, haittaväestöstään, eikä rikollisistaan, vaan ajaa heidät Suomeen
- Viro on köyhä, takapajuinen maa
- On Suomelle kuin lapamato suolistossa, imien elinvoimaa ja ravintoa
- Virolla ei enää ole omaa kansallista valuuttaa, mikä on nostastanut hintoja
- Viro epävakauttaa toiminnallaan myös Suomen lähialuetta
Viron hyvät ja huonot puolet
10
1220
Vastaukset
- ESTmään
Voisi vielä miinuksena mainita, että Viron sankarillinen armeija koostuu pelkistä hernepyssymiehistä. Ilmavoimia eikä panssarivaunuja ole. Myöskään uskottavia merivoimia ei Virolla ole. Silti Viro haluaa Suomen puolustamaan sitä, vaikka maassa on jo vieraan vallan joukkoja kutsuttuna aivan kuten 1939.
- Velirand
Viron suuri miinus on vielä se, että täällä on paljon venäläisiä.
- jkkljöokmöom
Olen keskustellut muutamien venäläisten kanssa Tallinnassa ja he olivat todella ystävällisiä ja sympaattisia kavereita. Ei ole pahaa sanottavaa venäläisistä. Toisaalta useimmat Virossa asuvat virolaisetkin ovat ihan ok-tyyppejä, vaikka paljon onkin ylimielisiä virolaisia, jostakin syystä pelkästään naisia joista aistii huonon itsetunnon kun suomalainen normaali ihminen (ei känniääliö) on lähellä.
- RaivoKulli
jkkljöokmöom kirjoitti:
Olen keskustellut muutamien venäläisten kanssa Tallinnassa ja he olivat todella ystävällisiä ja sympaattisia kavereita. Ei ole pahaa sanottavaa venäläisistä. Toisaalta useimmat Virossa asuvat virolaisetkin ovat ihan ok-tyyppejä, vaikka paljon onkin ylimielisiä virolaisia, jostakin syystä pelkästään naisia joista aistii huonon itsetunnon kun suomalainen normaali ihminen (ei känniääliö) on lähellä.
Virolaiset akat tietävät, että heidän mies panee mielellään tiukkapillusia suomalaisia naisia.
- BESTmäämää
Littaan tässä mieheen tulleita asioita Virosta:
PLUSSAT
Ei mustelmia minulle eilen, eikä edes kastunutta rikosromaania kassissa.
Kassa on pidetty aika yhtenäisenä suhareille, eikä esimerkiksi salaattia tyrkytetä rasvamaksoille, joilla on otsaan saakka jalkasilsaa.
Nykyään ansojenviritysvapaudet ovat vieläkin suuremmat kuin vaikkapa Suomessa. Saa puolustaa itseään rasvakerroksella ja saa harjoittaa esimerkiksi netissälässytystä puolustautumiseen.
Virosta saa kaikkea halpamaista kalliiseen hintaan ja laitonta tuomaan kikkelikiksiä ja viihdyttämään heppoista elämää.
Suunta haaveilla on vain ylöspäin (eli kumarrus SF kaverisuihkussa tutun karpaasin tahtoon esimerkiksi itsekapuloinnin vastapainona)
MIINUKSET
- Osa omista känsistäni juontaa lapsista, jotka elävät oman järkeni köyhyydessä (huonot geenit tai liian kova turpa)
- Kansa ja presidentti ovat kahvilaatujen nimiä ensimmäistä lukuunottamatta, joka on nykysokerivastike. Voi Venäjä, se voi olla levite, mikä voi johtaa tulevaisuudessa ruokalan riisiin.
- Viro ei ota vastuuta omista sosiaalipummeistaan, haittaväestöstään, eikä rikollisistaan, vaan ajaa heidät Suomeen, josta haluan takaisin.
- Viro on köyhä, takapajuinen, eli sieltä voi rahaton saada vitsasta pyllylle.
- Onneksi minä itse olen Suomelle kuin lapamato suolistossa, ja netissä kuin satakunta kihomatoa luolastossa, imen elinvoimaa ja ravintoa ja vastalahjaksi annan tyhmyyteni kaikkien käyttöön.
- Virolla ei enää ole omaa kansallista valuuttaa, mikä on nostastanut hintoja
- Viro epävakauttaa toiminnallaan myös Suomen lähialuetta - BESTmäämää
Oho, vielä loppuosa, joka jäi huomaamaamaamatta :
- Meillä pirulaisilla ei enää ole kellään omia ajatuksia (kuten ei koskaan ole ollutkaan), mikä on nostanut uhoa.
- Varo siis epävakautta, jota toiminnallasi itse aiheutat.- Lennartmeri
Jopa Virossa on kunnon miehiä, kuten paikalliset Soldiers of Odinit joista tietysti voidaan olla montaa mieltä. Pikaisesti arvioituna he ovatkin lähes ainoita tervetulleita henkilöitä Suomeen vierailulle virolaisten diplomaattien ja rikollisuutta ehkäisevin neuvottelevien viranomaisten lisäksi.
- Niinseononon
virolaiset miehet on kuumia ;)
- varma.tieto
Iso muna niillä ainakin on.
- Sinikettu35
Ei.. oo
Mul virolainen poikaystövä 191 cm mies mutta kalu pieni..
No.. Eihän se koosta oo kiinni.. Ku muuten homma sujuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067