Haluatko kumppanin, ystävän, harrastusseuraa, seksiseuraa vai mitä?
Mitä yksinäiset haluavat?
23
307
Vastaukset
- Näitä.haluan
Ystävä olis kyllä se tärkein.
Niin ja mielestäni kyllä ystävän kanssa myöskin on niitä yhteisiä(kin) harrastuksia.
Miksei sitten kumppaninkin, jos vain sopiva ihminen tulee vastaan, kenen kanssa voisi ainakin yrittää saada toimivaa suhdetta aikaiseksi.
Seksi nyt taas on tavallisen ihmisen perusvietti, mutta en nyt kuitenkaan sen takia alkaisi seurustelemaan kuitenkaan. Enkä mä nyt ole itse ainakaan jatkuvasti nakki taivasta kohden. Eli riittäisi ihan hyvin vaikka parikin seksikertaa kuukaudessa. Kuitenkin murrosikä on lusittu pois jo yli 20v sitten ja hormonitoiminto on sitä myöden asettunut inhimilliselle tasolle. - Tyynyhyvin
Järkevää keskusteluseuraa näin aluksi. Josko järkevän yleisen seuran myötä palautuisi usko ihmiskuntaan ja sitä myöten voisi elpyä vaikka mahdolliseen ystävyyssuhteeseen. Pitkä prosessi eikä realistisia mahdollisuuksia. Kunto loppui kesken ja elämäkin on rajallinen.
- Palstalle-tiensä-löytänt
Miksi koet, ettei ole realistisia mahdollisuuksia ystävyyssuhteeseen? Haluaisin myös tietää, millainen ihminen täyttää järkevän seuran kriteerit :)? Sellainen, joka ei lue tätä palstaa, eikä käytä hymiöitä?
- Boloppene
Järkevä seura ei kriteerien mukaan takertua muotoseikkoihin ainakaan sisällön kustannuksella, mikäli jotain nyt on pakko yksilöidä. ;) Muuten järkevä seura voi olla monenlaista, helposti määrittely-yritykset kaatuu katajaan ja eksyy sanallistamiseen. Onhan ihminen ikävimmilläänkin suht mutkikas. Helpompi ehkä olisi listata joitain ei-toivottavia ominaisuuksia. Ja niitäkin voi joskus sietää pienissä määrin.
- yksinäinenelämä
Yksinäiset on liian ujoja tutustumaan ihmisiin joten ei ne halua mitään. Tuskin uskaltavat ketään tavata kun eivät luota ihmisiin eivätkä päästä toista lähelle. Sille on syy miksi yksinäiset on yksinäisiä.
- Lupiini_11
Eivät kaikki yksinäiset ole ujoja. Ärsyttävä sana tuo ujo, se on pississana. Itse olen normaalilla tavalla puhuva, ajoittain jopa ulospäinsuuntautunut ja työelämässä ja harrasteissa aktiivinen ihminen.
Olen ollut koko elämäni yksin, koska ihmiset ovat vieroksuneet minua kummallisena ja torjuneet minut. En ole roikkunut heissä, vaan ollut aktiivinen ottamaan kontaktia, mutta enhän minä siihen voi vaikuttaa, viihtyykö joku seurassani. Ihmisen täytyy olla samanlainen kuin muut, yliarvostaa kotia, perhettä ja elämän kauneimpia perusarvoja...plääh. En menisi tällaista tietysti ääneen sanomaan kenellekään, joka kertoo sylki roiskuen sitä samaa jännittävää tarinaa päivittäisistä kaupassakäynneistä. Lisäksi kiinnostukseni kohteet ovat muita kuin juorut ja televisio, näillähän asuntoon sidotut ihmiset viihdyttävät itseään ja huumaavat arjesta pois. En ole ikinä ymmärtänyt sanontaa harmaa arki, sillä arki ei ole harmaa, se on monivärinen.
- yksinäinenelämä
Naiset on tosi ujoja. Tai sitten ne vaan ei tykkää miehen naamasta kun ei halua tutustua ja poistaa yksinäisyyttään.
- Poulandfleece
En tiedä mitä haluan ?
Siinäpä ongelmaa tarpeeksi
Pysytään sitten komerossa yksin
Käydään ulkona jos siltä tuntuu
Ulkona tarkoittaa kaupoissa ja
lenkillä-
Missäs siellä ketään tapais ?
Tytön/naisen .
Ei kymmeniin vuosiin mitään mielenkiintoa
keneltäkään.
En takuulla mene mihinkään
joukkoon muiden pällisteltäviksi.
Jos siellä kysytään " mites sinä olet jaksanut olla yksin näin kauan,
olisit tullut joukkoomme ennemmin ? - häläpätihämmää
En mitään. Kun ongelmat ovat lähtöisin oman pään sisältä niin mikään muutos ulkoisissa olosuhteissa ei niitä voi korjata.
Minä haluan naisen kumppaniksi. Sitä kun ei ole, se on yksinäisyyteni syy. Enkä nyt oikein tiedä mistä sellaista etsiäkään. Harrastusseuroista? Kirjeystäväpalstalta?
Nettideitit nyt on ihan out. Täältä?Uskispiireistä? Yhden kanssa tai oikeastaan olen kahden kanssa keskustellut tuossa vuoden aikana. Niinsanotun uskisnaisen kanssa. Olen ollut viihteellä ja ulkoilemassa. Olen saanut kutsun yhteen paikkaan ja toiselta sain puhelinnumeron. En ole uskaltanut soittaa kun nähtiin olin köhöm viihteellä. Siitä on nyt puoltoista viikkoo.- VoiSinnuu
Et oo uskaltanu soittaa? Laita lyhyt tekstiviesti jonnain tavallisena arki-iltana, siis nyt heti huomenna. Tunnustele tilannetta jollain "helpolla" kysymyksellä. Vaik et mites nyt menee tai vaik vaan että muistaako hän sinut ja että sait hänen numeronsa ja uskallat vain viestitellä ujouksissasi ... tai jotain. Eihän siihen kuole vaik hän ei vastaiskaan. Meinaatko, ettet osaa kirjoittaa ja puhua muulloin kuin viihteellä?
VoiSinnuu kirjoitti:
Et oo uskaltanu soittaa? Laita lyhyt tekstiviesti jonnain tavallisena arki-iltana, siis nyt heti huomenna. Tunnustele tilannetta jollain "helpolla" kysymyksellä. Vaik et mites nyt menee tai vaik vaan että muistaako hän sinut ja että sait hänen numeronsa ja uskallat vain viestitellä ujouksissasi ... tai jotain. Eihän siihen kuole vaik hän ei vastaiskaan. Meinaatko, ettet osaa kirjoittaa ja puhua muulloin kuin viihteellä?
Voe minnuu. Ajattelin että kun tosiaan olin viihteellä ja hän puhu Jeesuksesta eikä siinä mitään mutta oisko vaan jotain pelastusyritystä meinannu tehdä? Ajatellut asiaa niin että ois ongelmia mulla. En tarkkaan muista kumpi aloitti keskustelun.Ja muistikuvat muutenkin ovat vähän hataria. Henkilöstä ja keskustelusta.
Toki osaan muulloinkin kirjottaa ja puhua. Puheliaampi taidan olla viihteellä kyllä. Se toinen kerta niin uskisnainen kerto että ois yks paikka missä kaikenlaiset ihmiset voivat tavata. Joskus on jotain esityksiä ja yhteistoimintaa jne. Hengailua.
Ei ole ollut tapana käydä paikoissa joissa tuo kristillisyys on niin edustettuna. Ehkä pitäs uskaltaa raottaa ovea sinnekin suuntaan. Mutta sitä naiskumppania enimmäkseen etsin. Muistikuvieni mukaan se on joskus ollut mukavaa kun on naisseuraa.- wink-winkk
Ala harrastaa jotain urheilua, sellaista lajia joissa käy sekä miehiä että naisia. Jo alkaa seuraa löytymään ja ihan terveellä pohjalla. Kapakista nyt ei löydy mitään.
- VoiSinnuu
uunounelmaerakko kirjoitti:
Voe minnuu. Ajattelin että kun tosiaan olin viihteellä ja hän puhu Jeesuksesta eikä siinä mitään mutta oisko vaan jotain pelastusyritystä meinannu tehdä? Ajatellut asiaa niin että ois ongelmia mulla. En tarkkaan muista kumpi aloitti keskustelun.Ja muistikuvat muutenkin ovat vähän hataria. Henkilöstä ja keskustelusta.
Toki osaan muulloinkin kirjottaa ja puhua. Puheliaampi taidan olla viihteellä kyllä. Se toinen kerta niin uskisnainen kerto että ois yks paikka missä kaikenlaiset ihmiset voivat tavata. Joskus on jotain esityksiä ja yhteistoimintaa jne. Hengailua.
Ei ole ollut tapana käydä paikoissa joissa tuo kristillisyys on niin edustettuna. Ehkä pitäs uskaltaa raottaa ovea sinnekin suuntaan. Mutta sitä naiskumppania enimmäkseen etsin. Muistikuvieni mukaan se on joskus ollut mukavaa kun on naisseuraa.Jaa juu! Ei viihteellä eikä muulloinkaan taida käännyttämiset oikein sinua napata. Joo, älä soita äläkä tekstaa, jos vähänkään epäilet teidän erilaisia motiivejanne.
"Wink-wink" tuossa ehdottaa jotain terveellä pohjalla rulaavaa harrastusta. Urheilu tai vaik joku kädentaitojen kerho tai joku kansalaisopiston luentorypäs, jossa olis keskustelumahis tai edes kahvitauko. Mikä olis semmoinen jossa takuuvarmasti olis miehiä ja naisia. wink-winkk kirjoitti:
Ala harrastaa jotain urheilua, sellaista lajia joissa käy sekä miehiä että naisia. Jo alkaa seuraa löytymään ja ihan terveellä pohjalla. Kapakista nyt ei löydy mitään.
Joukkuepelejä? Joskus teininä oon viimeksi sählyy pelannu ja on ainoo josta tykkäsin. Oon ehkä hiukka kömpelö vaikka ahkerasti lenkkeilen kyllä. Luontoretkeilyy/vaellusta ja sellasta oon harkinnut mutta ei paljoa ole ollut tarjolla. Niin et seurassa menis. En kyllä hirveän sosiaalinen ole.
VoiSinnuu kirjoitti:
Jaa juu! Ei viihteellä eikä muulloinkaan taida käännyttämiset oikein sinua napata. Joo, älä soita äläkä tekstaa, jos vähänkään epäilet teidän erilaisia motiivejanne.
"Wink-wink" tuossa ehdottaa jotain terveellä pohjalla rulaavaa harrastusta. Urheilu tai vaik joku kädentaitojen kerho tai joku kansalaisopiston luentorypäs, jossa olis keskustelumahis tai edes kahvitauko. Mikä olis semmoinen jossa takuuvarmasti olis miehiä ja naisia.Niin en tiedä mikä oli motiivi hänellä antaa numeronsa??
Kädentaitokerho kyllä kävis. Joskus ollut taidekurssilla mutta eipä sieltä juttuseuraakaan löytynyt. Jos kurssille menis missä paljon naisia niin mitäköhän siinä sitten?? Kyl kaikki keramiikka,taide,veistokurssit ja tämmöset kiinnostaa.- wink-winkk
Niin en tiedä mikä oli motiivi hänellä antaa numeronsa??
Kädentaitokerho kyllä kävis. Joskus ollut taidekurssilla mutta eipä sieltä juttuseuraakaan löytynyt. Jos kurssille menis missä paljon naisia niin mitäköhän siinä sitten?? Kyl kaikki keramiikka,taide,veistokurssit ja tämmöset kiinnostaa.Niin tai uuden kielen opiskelu kielikurssilla. Siellä varmaan joutuu puhumaankin muille kurssilaisille ja veikkaampa et suurin osa on naisia.
wink-winkk kirjoitti:
Niin tai uuden kielen opiskelu kielikurssilla. Siellä varmaan joutuu puhumaankin muille kurssilaisille ja veikkaampa et suurin osa on naisia.
Kai sit vaan kursseja kattoo. Kielipäätä pitäs olla..ainakin Englannin suhteen. Muutkin kielet kiinnostaa.
- Pörrää
Kai sit vaan kursseja kattoo. Kielipäätä pitäs olla..ainakin Englannin suhteen. Muutkin kielet kiinnostaa.
Kielikurssit on mukavia. Alkeiskursseilla on monella aika tankeron turvaton olo. Se jossain vaiheessa kummasti vapauttaa puhumaan suomea. :-)
Keramiikka ja semmoiset taideihmiset ovat joko itsekseen tuhtaavia luovia hulluja, positiivisessa mielessä, tai sitten hyvinkin halukkaita kuulemaan muiden näkemyksiä asiasta kuin asiasta.
Paras, se ei ollut kurssi vaan luentosarja, oli sukututkimusta käsittelevä muutaman illan kokonaisuus. Kovaa opiskeluahan se oli, vetäjä oli onneksi huumorimiehiä ja tauoilla oli kaikilla paljon puhuttavaa. Sielläkin on sekä naisia että miehiä ja tuttavapiiri laajenee, jos vaan itse niin haluaa. Minä en jäänyt muuksi kuin kaupungilla moikattavaksi puoli tutuksi vaikka nyt tiedänkin monien täkäläisten ihmisten taustoja kappeleen matkaa. Pörrää kirjoitti:
Kielikurssit on mukavia. Alkeiskursseilla on monella aika tankeron turvaton olo. Se jossain vaiheessa kummasti vapauttaa puhumaan suomea. :-)
Keramiikka ja semmoiset taideihmiset ovat joko itsekseen tuhtaavia luovia hulluja, positiivisessa mielessä, tai sitten hyvinkin halukkaita kuulemaan muiden näkemyksiä asiasta kuin asiasta.
Paras, se ei ollut kurssi vaan luentosarja, oli sukututkimusta käsittelevä muutaman illan kokonaisuus. Kovaa opiskeluahan se oli, vetäjä oli onneksi huumorimiehiä ja tauoilla oli kaikilla paljon puhuttavaa. Sielläkin on sekä naisia että miehiä ja tuttavapiiri laajenee, jos vaan itse niin haluaa. Minä en jäänyt muuksi kuin kaupungilla moikattavaksi puoli tutuksi vaikka nyt tiedänkin monien täkäläisten ihmisten taustoja kappeleen matkaa.Ns taiteita harrastavana taidan itsekin olla itsekseen tuhtaava hullu. Kaipaisi kuitenkin mahdollisuuksia löytää se oikea. Hassuna kun sellaiseenkin uskon.
- Acedia
Lupiini_11, kirjoitat (osittain) mielenkiintoisesti minun vinkkelistäni:
"Ihmisen täytyy olla samanlainen kuin muut, yliarvostaa kotia, perhettä ja elämän kauneimpia perusarvoja...plääh. En menisi tällaista tietysti ääneen sanomaan kenellekään, joka kertoo sylki roiskuen sitä samaa jännittävää tarinaa päivittäisistä kaupassakäynneistä. Lisäksi kiinnostukseni kohteet ovat muita kuin juorut ja televisio, näillähän asuntoon sidotut ihmiset viihdyttävät itseään ja huumaavat arjesta pois. En ole ikinä ymmärtänyt sanontaa harmaa arki, sillä arki ei ole harmaa, se on monivärinen."
Itsekin olen väsynyt kuuntelemaan tarinoita ruoanlaitosta, pelargonien istuttamisesta, maitopurkkien hinnoista ja lasten harrastuksista, kun oma pääni askartelee jossain ihan ihmeellisissä asioissa. Olen kiinnostunut tieteistä, kielistä, ihmisen henkisistä ulottuvuuksista, universumin kehityksestä ja ties mistä. En osaa sanoa mitään, kun joku alkaa kertoa jostakusta julkkiksesta, joka on toilaillut kännipäissään. En edes ymmärrä, miksi asia minulle kuuluisi. Joku laulaa lauluja, joku näyttelee, joku kirjoittaa kirjoja. Sama se minulle, mitä nämä ihmiset muun ajan touhuavat.
Se, missä putosin kärryiltä kirjoituksessasi, oli tuo, että kaupassakäynneistä kertominen on tylsää, mutta silti arki ei sinusta ole harmaata. Minulle arki on aika harmaata ja ehkä siksi ajatukset pyörivätkin jossain ihan toisissa ulottuvuuksissa.
Oli miten oli, olo on usein yksinäinen ja samanhenkistä seuraa on vaikea löytää. Usein saan kuulla muilta, että ajattelen liikaa, kyseenalaistan liikaa ja ylianalysoin. Minusta kaikki pitää kyseenalaistaa, purkaa pieniin osiin ja rakentaa vasta niistä pienistä osasista oma näkemys. Ja sitten kyseenalaistaa sekin.- Lupiini_11
Mukava, kun kommentoit, Acedia!
Minun mielestäni arki ei ole harmaa. Mielikuvitus on annettu sitä varten, ettei se sitä ole. Eikä arkisia toimia tarvitse tehdä ja jos täytyy, niitä ei pidä ottaa tosissaan. Arvelen, että käsite harmaa arki on syntynyt siitä, että ihmiset kasaavat päivänsä täyteen velvoitteita ja marttyreeraavat sitten niiden alla. Kuitenkin monet naiset haluavat hallita läheistensä arkea huolenpidon varjolla.
Itse en analysoi asioita syvällisesti, olen aika pinnallinen ihminen ja yksinkertainenkin, syvällinen ajattelu ei minua kiinnosta ja kaikki teoreettinen menee yli horisontin. Pomo tietää tämän, muttei usko vaikka tietää.
- painukaa.helv.vaan
Miksi haluaisin olla joidenkin nettipaskasittiäisten kanssa missään tekemisissä, mokomien kriminaalien. Suurin osa netistä on jo täynnä näitä, ne kaappailee ihmisten kotikoneita haltuun ja alkaa sitten sen paskasittimisensä, tai sitten ne on verkostoituneena tällaisiin paskasittiäisiin. Käyttävät hyväksi tätä paskasaasta teknologiaa niihin paskasittimisiinsä. Mielestäni jokaisen tällaisen paikka olisi joko vankiloissa tai joissain suljetuilla osastoilla loppuiäkseen, mutta paskatouhut on tätä,
tämä sonta-aines hilluu täällä muiden seassa vapaalla jalalla terrorisoimassa muita.
Ennen nettiaikaa oli nämä lahkokunnat, verkostoituneita paskasittiäisiä paskomassa toisten elämää parhaansa mukaan lahkossansa toimien, nyt se touhu on siirtynyt suurimmaksi osaksi nettiin. En halua olla paskakriminaalien kanssa enää missään tekemisissä. Eikä oikeastaan kiinnosta uskonhihhulitkaan enää, samanlaisia paskantaja lahkolaisia kuin kaikki muutkin lahkolaiset, ainakin siinä ympäristössä missä itse olen elellyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947733- 374087
- 483650
- 2473206
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402752Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as402715Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212684- 462623
- 1402588
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292549