Taitaa AMK menettää suosiotaan koko ajan enempi ja enempi.
Kun lisähakuja pitää järjestää, eli käytännössä sisään pääsee kuka vaan kaduntallaaja. En ole ikinä nähnyt että yliopistoon olisi lisähakua.
Ja vielä kun monissa kaupungeissa tehdään yhteistyötä ammattikoulujen kanssa niin morjens.Ja esivalintakoe, kuka vain voi tehdä sen sun puolesta. Kehtaako joku lukiolainen sanoa että meni amiskorkeaan!? 😀😀😀😀😀😀 ja tietääkö joku AMK-käyneen, että olisi oikeasti saanut maisterin töitä.
Lisähaku amk
10
1563
Vastaukset
- tietämätön97
Onko esimerkiksi sairaanhoitaja linjalle valituksi tuleminen helpompaa lisähaussa kuin normaalissa kevään haussa?
- Roikote
Lisähaku tarkoittaa että opiskelupaikkoja on jäänyt ylimääräiseksi!
- Eeeiiiiiooollee
Missä on tarjolla sos. Ja terv.alan lisähaku?
- vaasankauppis
Kyllähän Vaasan kauppakorkeakouluunkin voi hakea syksyn yhteishaussa. Tällöin ei ole pääsykoetta, vaan 20 opiskelijaa valitaan yo-todistuksen perusteella:D
- Äölkio
Syksyn yhteishaku on eri asia kuin lisähaku . Esim. Elokuun lisähaussa haettiin syksyllä alkaviin opintoihin. Syksyn lisähaku tähtää tammikuun aloituspaikkoihin
- Nkikn
Minä hain aikanaan lisähaussa pieneen amkiin. Eka vuoden jälkeen pääsin siirto opiskelijana ison kaupungin arkisin. Keväällä valmistuin
- kaikkeesitäkuuleetaas
On se kumma miten koville eräillä ottaa tuo AMK:n olemassaolo. En usko pätkääkään, että oikeat yliopisto-opiskelijat olisivat noin typeriä ja jälkeenjääneitä, että jaksaisivat päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen jollain Suomi24-palstalla availla uusia keskusteluja samasta vanhasta aiheesta; "AMK on pyllystä, häh häh hää". Tai mistäs sitä tietää toisaalta, sinnekin mahtuu kyllä kaikenlaista tallaajaa, huomattu on.
- paskapomo
Minäkään en tätä AMKin mollausta oikein käsitä. Koetaanko se niin kovana kolauksena akateemisille opiskelijoille vai missä mättää? Itseäni myös kummastuttaa se, kuinka esim. kauppislaiset nauraa tradenomiopiskelijoille, mutta hyvänen aika, kuinka niistä kt-ämmistä voi ikinä tulla mitään hienoja isoja pomoja, jos eivät osaa arvostaa alaisiaan tai heidän koulutuksia (esim. tradenomeja)...
- Lälly
Tradenomit ja merkonomit on nakkikioskilla tai Siwassa töissä. Tradenomi voi olla maito ja hevi vastaava ja laskea kassan. Merkonomille jää ovien laittaminen kiinni ja hyllyjen putsaus.
- Pullo-Olli
Unohdit merkonomien työnkuvasta pullonpalautusosaston.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529