Kuinka moni on päässyt opintopolku urakan jälkeen tutkinto-opiskelijaksi? Ja miten käytännössä menee?
Haluan tietää opintopolusta
6
208
Vastaukset
- kirsikkah
Tarkoitatko nyt polkuopintoja eli 1. vuoden opintokokonaisuutta avoimessa AMK:ssa?
- pimeet
Mitähän tarkoitat opintopolku-urakalla?
Jos tarkoitat polkuopintoja, niin eihän se sen kummempi urakka ole kuin ensimmäisen vuoden opinnot muutenkaan. Mikäli se tuntuu paljolta, unohda koko juttu.
Jos taas tarkoitat Opintopolkua, niin sitä kauttahan kaikki hakevat. Olihan se aika urakka; ensin hakemus, sitten pitkä odotus, opiskelupaikan vastaan ottaminen ja vielä ilmoittautuminen. Mutta kannatti, toivottavasti.- Mimahnvjn
Kaikki? Tuskinpa sentään kaikki
- motivaatiollapitkälle
Tradenomin polkuopinnot suoritettuna. Syyskuu-toukokuu välillä yli 70 opintopistettä työn ohella, keskiarvo 4,8. Opintorekisteriote sekä ns. motivaatiokirje piti laittaa hakemuksen kylkeen. Opintotoimistossa vilkaisi opintorekisteriotettani, kun kävin jättämässä hakemuksen ja totesi, ettei saisi sanoa mitään, mutta eiköhän tämä ole aika selvä peli. Touko-kesäkuun vaihteessa oli tutkinto-opiskeluoikeus plakkarissa ja nyt mennään ihan loppusuoralla :)
- Bihn
Hieno homma! Onnea :)
- happyy1
Olin viime lukukauden polkuopiskelijana sosionomikoulutukseen. Nyt tuli tieto, että minut on hyväksytty virallisesti tutkinto-opiskelijaksi. Ihanaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189