Elikkä miten 13-vuotias saa seksiä?
Kuinka 13-vuotias saa seksiä?
18
987
Vastaukset
- Fjdlf
Seksiä harrastetaan, ei saada
- 1812
Odottamalla kolme vuotta...
- skksns
odota muutaman vitun vuoden
- tosijossu
Nauiroin aivan hirveästi
- 3214456
Pyydetään äidiltä/isoäidiltä päivittäin useiden viikkojen ajan.
- dfbmkj
Pimu voi mennä vastaanottokeskuksen läheisyyteen, niin saa sitä seksiä pyytämättäkin.
- dfbmkj
Poika taas voi mennä lähimmälle odinien kerhotalolle, ne raiskaa lapsia sukupuolesta riippumatta.
- aaasi
Voi vitun retu, mee kotiin kasvaan ja karvottuun!
- jogiin
Osta huora
- Panimomies
Protip mee juomaa ja sit ota se rumin tusinalortto nu sul o Mahollisuus pidä huoli et se on riittävän humalas ettei se naura su minuuttimunalles
Ekaksi hankkimalla saman ikäinen tyttö tai poika ystävä. Kysy siltä seurustellaanko? Viikon päästä harrastetaanko seksiä?
-
Kerro kuinka kävi.- Anonyymi
kuka mistään seurustelusta piittaa ku suoraan muna väärään reikään niin tulee nopea vauva
- AlexDeLarge
Tuurilla
- 16vee
Haluuko joku harrastaa seksiä mun kaa. Oon 16v poika ;)
- EtTuuSaamaan
HAHA! Tuollainen 16-vuotiasko luulee saavansa munaa tältä suoli24:stä? Mee ostamaan itsellesi koira tai sitten tekokyrpä jostain kaupasta :D
- 244544
EtTuuSaamaan kirjoitti:
HAHA! Tuollainen 16-vuotiasko luulee saavansa munaa tältä suoli24:stä? Mee ostamaan itsellesi koira tai sitten tekokyrpä jostain kaupasta :D
:DDDDD
- 16vee
Halusin vaa nähä reaktiot XD
Varmaan Jotkut pedofiililt sanoi tääl et oon 16v tyttö ja haluun. :DDDD
- Anonyymi
mitäköhän vittua mä vastailen tääl jotain 2018 vuoden kommentteja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka862483- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811321EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 79905
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta101750Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe30743- 30696