Elikkä miten 13-vuotias saa seksiä?
Kuinka 13-vuotias saa seksiä?
16
754
Vastaukset
- Fjdlf
Seksiä harrastetaan, ei saada
- 1812
Odottamalla kolme vuotta...
- skksns
odota muutaman vitun vuoden
- tosijossu
Nauiroin aivan hirveästi
- 3214456
Pyydetään äidiltä/isoäidiltä päivittäin useiden viikkojen ajan.
- dfbmkj
Pimu voi mennä vastaanottokeskuksen läheisyyteen, niin saa sitä seksiä pyytämättäkin.
- dfbmkj
Poika taas voi mennä lähimmälle odinien kerhotalolle, ne raiskaa lapsia sukupuolesta riippumatta.
- aaasi
Voi vitun retu, mee kotiin kasvaan ja karvottuun!
- jogiin
Osta huora
- Panimomies
Protip mee juomaa ja sit ota se rumin tusinalortto nu sul o Mahollisuus pidä huoli et se on riittävän humalas ettei se naura su minuuttimunalles
Ekaksi hankkimalla saman ikäinen tyttö tai poika ystävä. Kysy siltä seurustellaanko? Viikon päästä harrastetaanko seksiä?
-
Kerro kuinka kävi.- AlexDeLarge
Tuurilla
- 16vee
Haluuko joku harrastaa seksiä mun kaa. Oon 16v poika ;)
- EtTuuSaamaan
HAHA! Tuollainen 16-vuotiasko luulee saavansa munaa tältä suoli24:stä? Mee ostamaan itsellesi koira tai sitten tekokyrpä jostain kaupasta :D
- 244544
EtTuuSaamaan kirjoitti:
HAHA! Tuollainen 16-vuotiasko luulee saavansa munaa tältä suoli24:stä? Mee ostamaan itsellesi koira tai sitten tekokyrpä jostain kaupasta :D
:DDDDD
- 16vee
Halusin vaa nähä reaktiot XD
Varmaan Jotkut pedofiililt sanoi tääl et oon 16v tyttö ja haluun. :DDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641042Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15909Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33802- 71787