Tämä katkera kaverini syö masennuslääkkeitä tyytymättömyyteen itseään kohtaan ja on äärimmäisen kateellinen ja herkkä mitätöimään muita.
Oikea narsisti koko tyyppi.
Huomaa kyllä huonot puolesi, mutta hyviistä osaa olla hiljaa tai muuten vain muistaa kääntää ne huonoiksi värjäämällä totuuden haluamakseen.
On kaikesta niin katkera kuin olla vain voi.
Uhriuttaa itseään ja näyttelee sympaattista, kerätessään tietoa sinusta, jota sitten käyttää sinua vastaan.
Kyllä näitä kateellisia ja katkeria täällä riittää.
Tiedän katkeran kaverini
5
189
Vastaukset
- Katkeraatekstiä
Onko katkero kaverisi?
- Punaisentuvanportailla
Tiedän kanssa yhden katkeran joka kohdistaa sen minuun vaikka yrittää esittää muuta. En tiedä miksi on kateellinen minulle. Kai elämäni on liian hyvältä näyttävä. Eikä suuria ongelmia ole ollut mulla ja itsellään asiat solmussa yrittää vetää minua samaan. Toisaalta ymmärrän sen katkeruuden mitä on kohdannut elämässään. Säälin sitä kovastikin. Osaa kyllä solmuun laittaa asiansa. Jospa se joskus saisi asiansa kuntoon ja tuo katkeruus loppuisi.
- Päinnäköä
Olisiko parempi puhua suoraan kaverin kanssa, kuin täällä?
- TuntematontaKauraa
Vihaan viestin aloittajaa.
- Paneerokaten
Katkeruus on kansallinen ominaisuus. Menetykset johtavat katkeruuteen ja vihaan.
Ankarat olosuhteet lisäävät vitutusta. Helppo ymmärtää Suomi on kova maa. Vitun kova.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2772509Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001344- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi921155- 441022
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67927Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22880- 33787