Moi kaikki avoimet naiset!
Olen kolmekymppinen avoin, positiivinen, elämän myönteisenä näkevä mies. Etsin sähköpostilla tapahtuvaan kirjeenvaihtoon avointa, positiivista, kirjoitustaitoista naista. Olen akateemisesti koulutettu sivistynyt mies. Kaipaan ihmistä, jonka kanssa pohtia maailman menoa ympärillämme.
Mielenkiintoni aiheita ovat mm. kulttuuri, matkustaminen, lukeminen, musiikki, luonto, kaupungin vilske, ympäröivän maailman kauneus ja rumuus sekä tietenkin erotiikka. Erotiikalla en kuitenkaan tarkoita alapääkuvia ja "kuinka me kohta pannaan tyylistä jutustelua". Koen erotiikan laajempana. Keskustelu avoimen ihmisen kanssa itsessään on eroottinen tapahtuma. Uskonkin, että mielenkiintoisen sähköpostin odotus/jännitys stimuloi ja tuottaa nautintoa, joka on omalla tavallaan hyvinkin eroottista. Keskustelun ei välttämättä tarvitse liittyä seksiin mitenkään. Toivon kuitenkin, että pystyt keskustelemaan myös seksuaalisuudesta avoimesti.
Jos jaksoit lukea tänne asti sinun kannattaisi varmaan myös uskaltaa vastata. Se taitaa olla se vaikein juttu. Keskustelumme on täysin luottamuksellista. Meidän ei tarvitse kertoa nimiämme, lähettää kuviamme tai tavata kasvokkain jos niin haluamme.
Vastaa osoitteeseen [email protected]
Kirjekaveri avoimesta naisesta
JeanD
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604866Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362209Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581969- 1981938
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1711589Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2961515Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061280- 881209
- 2071182
- 651154