työmatkat?? Ois kiva ietää ku ite sotken aina tyatkat pyäräl, kesät talvet. gtalvella on hiekkaa tarakassa jotta voi hiekottaa jos tulee liukas muuten korkkareissa ja minihameesssa pölly vaan käy.
Mut oikeesti pyöräilkää akat.
Joskus ajelen sumpsuitissa kesällä.
Kuin moni akka sotkee pyörällä
koklatkaakoklatkaa
1
150
Vastaukset
- Opettelekirjoittamaan
Sun on pakko pyöräillä, tolla älykkyydellä ei saa ajokorttia ja tukityöpaikastasi tulee niin vähän liksaa ,että sul ei ole varaa ostaa autoa ja jos meinaat sen ajokortin saada niin pitäs ensiksi osata lukea ja kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214370Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61533Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96885- 63755
- 30747
- 176730