Moikka!
Olen 20 vuotias nainen ja ajattelin kirjoittaa ajatukseni tänne, olen ahdistunut enkä uskalla puhua kellekkään ystävälle.
Olen tällä hetkellä äärettömän ihastunut mieheen ja viihdymme hyvin yhdessä, mutta seksuaalisesti ajattelen enemmän naisia. Ainoat seksikokemukseni ovat myös naisen kanssa. En tiedä voisiko tällä olla vaikutusta. Ajatus seksistä miehen kanssa kiihottaa, mutta mahdollinen kipu pelottaa. Mitä mieltä olette?
Ahdistaa, olenko lesbo?
6
357
Vastaukset
- Ootmitäoot
Saatat ihan hyvinki olla bi. Muutenkaan ei kannata luokitella itseään mihinkään "boksiin". Rakastu ihmiseen älä sukupuoleen ;)
- Anonyymi
No jep. Mulla on vähän sama mutta toisin päin. Eli mul on tyttöystävä ja sit haluisin seksiä pojalta.
Aina tuollaisissa tapauksissa nainen ensin ajattelee että onko lesbo. Jos ajatus seksistä miehen kanssa kiihottaa ja on samalla äärettömän ihastunut mieheen, niin silloin saattaa olla hyvinkin bi. Minua ajatus seksistä miehen kanssa ei ole koskaan kiihottanu ja yhteen aikaan se jopa ahisti enkä miestä itelleni ees halua, ja aluksi ajattelin että olen bi, mutta myöhemmin olen kaikki asiat huomioon ottaen tullu siihen tulokseen että oon lesbo, ja lesbona mun on hyvä olla, ei ainakaan ahista enää.
- Anonyymi
Älkää puhuko soopaa mistään bi - seksuaalisuudesta. Ei ole mitään muita terveitä arvoja kuin hetero eli Mies + Nainen.
Kaikki muut arvot, lesbous, homoilu, trans... ovat epäterveitä ja luonnottomia. Media ja vuosi kestänyt *tyrkytys*, että on olemassa muka luonnostaan homo, lesbo, bi... on vain palkkää valhetta ja harhakuvaa ja harhautusta.
Jos seksuaalisuus, olipa se muodoltaan mitä tahansa, koska se kohdistuu seksuaaliseen tyydytykseen, on hyväksyttyä mm ja nn, bi... muodoissa niin silloinhan on hyväksyttävä eläimiin sekaantuminen, pedofilia,...
TV: ssä oli kerran ohjelma missä näytettiin ja haastateltiin sekä naisia että miehiä ja he (naiset) olivat lemmikkinsä (koiran) kanssa harjoittaneet seksiä. Siis antaneet koiran nuolla klitorista ja persettä ja jopa uroskoiran naida.
Miehet taas naineet eläimiä.
Suvaitsemista vaativien pitäsis hyväksyä nämäkin ja kaikki muutkin ilman mitään vastaansanomista. Muutenhan he ovat vain suvaitsevia *omalla tavallaan*. Eli suvaitsevaiset ei suvaitsekkaan.
Älä elä bi - harhassa. Ei kaikki miehet vastaa naisen kemiaan. Ei keskustelu, ei ulkonäkö, ei kemia... suju. Eikä tarviakkaan. Terve ja luonnollinen mies+nainen suhde on molemminpuolista rakastumista, lempeyttä, kemiaa, yhdessäoloa ja nautintoa.
MM ja NN parien ongelmat ovat ylitsepääsemättömiä. Tilastollisesti sekä mm ja nn parit ovat lyhytikäisiä. Alkoholisoitumista, pettämistä, mielnterveysongelmia, sukupuolisairauksia.
Eräs asia, mistä ei mediassa paljon puhuta on puolisomurhat mm ja nn parien keskuudessa.
Ex-liigakiekkoilija Janne Puhakan ampui kuoliaaksi hänen ex-puolisonsa Rolf Nordmo. Tämän pohjalta voidaan luoda suora kysymys.
Tehdäänkö puoliso tai ex-puoliso murhia suhteellisesti enemmän MM ja NN vai MN parien keskuudessa?
MM ja NN pareja (avio tai rekisteröity) on Suomessa nyt v. 2025 n. 4200. Heteropareja taas 1, 47 milj. Siis yhtä homo- tai lesboparia Suomessa vastaa 350 heteroparia.
Jos suhteutamme puolisomurhat, niin yhtä MM tai NN puolisomurhaa vastaisi heteropareissa siis 350 puolisomurhaa, että suhde olisi saman.
Otetaan tarkastelun alle vuodet 2020 - 24. Sinä aikana Suomessa on tehty neljä MM tai NN puolisomurhaa. Siis viidessä vuodessa.
Vastaavasti olisi pitänyt tuona aikana tehdä 1400 heteropuolison murhaa, että suhde olisi sama. Entä monta niitä on tehty ? Katsotaan Henkirikoskatsaus 2024, sivu 14, vuosilta 2009-2022. Vastaavaa tilastoa vuosien 2023-24 ei ole vielä tehty. Vuosina 2009 - 2022 on heteroparien keskuudessa tehty puolisomurhia keskimäärin 15 vuodessa. Kyseessä oli siis puoliso tai ex-puoliso. Uhri oli joko aviovaimo tai -mies.
Tuon 1400 :n murhan syntymiseen menisi heteroparien keskuudessa tilastollisesti aikaa siis 1400/15 eli 93 vuotta. Suhteutettuna MM ja NN piirit tekevät siis puolisomurhina 5 vuodessa sen, mitä heteroparit 93 vuodessa.
Kaikki, jotka puhuvat mm ja nn parien tai bi - seksuaalisuuden puolesta virittävän ansaa nimeltä *puolisomurha*. Vastuutonta ja mieletöntä.
Älä ikinä homoile, lesboile tai elä bi suhteessa.- Anonyymi
Oot ihan oikeassa minä olen homoillut mutta se ei ole oikein
- Anonyymi
Et ole lesbo pikkuhiljaa huomaat kun Mies tulee sinuun
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem943146HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat732415Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k601424Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901392Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184865Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N309853Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.11845- 49785
Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10777Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142738