Moikka!
Olen 20 vuotias nainen ja ajattelin kirjoittaa ajatukseni tänne, olen ahdistunut enkä uskalla puhua kellekkään ystävälle.
Olen tällä hetkellä äärettömän ihastunut mieheen ja viihdymme hyvin yhdessä, mutta seksuaalisesti ajattelen enemmän naisia. Ainoat seksikokemukseni ovat myös naisen kanssa. En tiedä voisiko tällä olla vaikutusta. Ajatus seksistä miehen kanssa kiihottaa, mutta mahdollinen kipu pelottaa. Mitä mieltä olette?
Ahdistaa, olenko lesbo?
2
228
Vastaukset
- Ootmitäoot
Saatat ihan hyvinki olla bi. Muutenkaan ei kannata luokitella itseään mihinkään "boksiin". Rakastu ihmiseen älä sukupuoleen ;)
Aina tuollaisissa tapauksissa nainen ensin ajattelee että onko lesbo. Jos ajatus seksistä miehen kanssa kiihottaa ja on samalla äärettömän ihastunut mieheen, niin silloin saattaa olla hyvinkin bi. Minua ajatus seksistä miehen kanssa ei ole koskaan kiihottanu ja yhteen aikaan se jopa ahisti enkä miestä itelleni ees halua, ja aluksi ajattelin että olen bi, mutta myöhemmin olen kaikki asiat huomioon ottaen tullu siihen tulokseen että oon lesbo, ja lesbona mun on hyvä olla, ei ainakaan ahista enää.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022366- 1241992
- 921529
- 1381479
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221260Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511117
- 381062