saako mistään ja miten?
5:n luistonesto pois päältä?
6
185
Vastaukset
- paharastiOhjekirja
Et sitten ole lukenut ohjekirjaa?
- älävastaaelleioojärkee
Olipas älyttömän viisas kommenti...mistä näitä riemunjättiläisiä oikein sikiää, joka asiaan pitää viisastella
- tyhmyysLisääntyy
Tänä pävänä uusavuttomuus lisääntyy, eikä osata etsiä vastausta parhaasta lähteestä, vaan heitetään kysymys leijana nettiin ja toivotaan oiekeaa vastausta.
- retw46
tuskin ohjekirjakaan tietää ellei konsolissa ratissa tai kojelaudassa näy nappii. ihmetyttää kun vanhasta koslasta sai pois..
- fnuw0
sinä urpo voit lyödä pääsi seinään, tollasia ei maailma kaipaa. arvaan että omistat leuhkan auton ja ruoka syötetään suuhun eikä jalat kulu
- Anonyymi
Siinähän se nappi oli mulla ainakin kojelaudan päällä olevassa rivissä oikealla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1254446- 1543754
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033496Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia402858- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211221Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165