saako mistään ja miten?
5:n luistonesto pois päältä?
6
173
Vastaukset
- paharastiOhjekirja
Et sitten ole lukenut ohjekirjaa?
- älävastaaelleioojärkee
Olipas älyttömän viisas kommenti...mistä näitä riemunjättiläisiä oikein sikiää, joka asiaan pitää viisastella
- tyhmyysLisääntyy
Tänä pävänä uusavuttomuus lisääntyy, eikä osata etsiä vastausta parhaasta lähteestä, vaan heitetään kysymys leijana nettiin ja toivotaan oiekeaa vastausta.
- retw46
tuskin ohjekirjakaan tietää ellei konsolissa ratissa tai kojelaudassa näy nappii. ihmetyttää kun vanhasta koslasta sai pois..
- fnuw0
sinä urpo voit lyödä pääsi seinään, tollasia ei maailma kaipaa. arvaan että omistat leuhkan auton ja ruoka syötetään suuhun eikä jalat kulu
- Anonyymi
Siinähän se nappi oli mulla ainakin kojelaudan päällä olevassa rivissä oikealla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712