Mikä on köyhintä mitä omistat? Minulla ruostunut talikko, jossain mökin perukoilla, vuodelta mummo ja vaari ja menneen ajan kasvimaa. Kuokan kärkikin saattaa löytyä. Ja pölynimuri 70 luvulta.
Kaikki muu tahtoo olla liian nykyaikaista.
Köyhin omistamasi
11
176
Vastaukset
Kateus naapurin koivuhalkoihin .
En tiedä köyhin, mutta on heteka, ihan hyväkuntoinen. Nukun siinä kesällä aitassa, ihan hyvä nukkua, ei ole jouset venyneet. Sain sen mökkikaupan yhteydessä. Oli meilläkin hetekoita kun olin lapsi.
- köyhistä-köyhin
Minä osaan soveltaa Speden kurjistumisteorian käytäntöön.
Köyhäily on joillakin trendi, joillakin elämäntapakin.
Köyhäily on eräänlaista käänteistä snobismia. Tosi köyhät ihmiset ei kehuskele köyhyydellään, vaan se jolla köyhyys on se köyhyyden kätkeköön ;)
Mielikuvittelen, että varmasti se on mielikuvitus.
- Komppaan
sama täällä.
- KomppaanMyös
Saman olisin kirjoittanut, ellet olisi ehtinyt ensin.
Vaikea on uskoa ettei 60 ihmisen mielikuvitus yltä sen enempään kuin kääntämään vastakkaisiksi toisten tekemiä aloituksia. - korppikorpinsilmää
KomppaanMyös kirjoitti:
Saman olisin kirjoittanut, ellet olisi ehtinyt ensin.
Vaikea on uskoa ettei 60 ihmisen mielikuvitus yltä sen enempään kuin kääntämään vastakkaisiksi toisten tekemiä aloituksia.Minulla on valtavan rikas mielikuvitus, ei tarvitse kopsata tai jäljitellä toisten kirjoituksia ei myöskään linkittää samaa musiikkia kuin joku toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244