Mikä on köyhintä mitä omistat? Minulla ruostunut talikko, jossain mökin perukoilla, vuodelta mummo ja vaari ja menneen ajan kasvimaa. Kuokan kärkikin saattaa löytyä. Ja pölynimuri 70 luvulta.
Kaikki muu tahtoo olla liian nykyaikaista.
Köyhin omistamasi
11
213
Vastaukset
Kateus naapurin koivuhalkoihin .
En tiedä köyhin, mutta on heteka, ihan hyväkuntoinen. Nukun siinä kesällä aitassa, ihan hyvä nukkua, ei ole jouset venyneet. Sain sen mökkikaupan yhteydessä. Oli meilläkin hetekoita kun olin lapsi.
- köyhistä-köyhin
Minä osaan soveltaa Speden kurjistumisteorian käytäntöön.
Köyhäily on joillakin trendi, joillakin elämäntapakin.
Köyhäily on eräänlaista käänteistä snobismia. Tosi köyhät ihmiset ei kehuskele köyhyydellään, vaan se jolla köyhyys on se köyhyyden kätkeköön ;)
Mielikuvittelen, että varmasti se on mielikuvitus.
- Komppaan
sama täällä.
- KomppaanMyös
Saman olisin kirjoittanut, ellet olisi ehtinyt ensin.
Vaikea on uskoa ettei 60 ihmisen mielikuvitus yltä sen enempään kuin kääntämään vastakkaisiksi toisten tekemiä aloituksia. - korppikorpinsilmää
KomppaanMyös kirjoitti:
Saman olisin kirjoittanut, ellet olisi ehtinyt ensin.
Vaikea on uskoa ettei 60 ihmisen mielikuvitus yltä sen enempään kuin kääntämään vastakkaisiksi toisten tekemiä aloituksia.Minulla on valtavan rikas mielikuvitus, ei tarvitse kopsata tai jäljitellä toisten kirjoituksia ei myöskään linkittää samaa musiikkia kuin joku toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372