Mikä on köyhintä mitä omistat? Minulla ruostunut talikko, jossain mökin perukoilla, vuodelta mummo ja vaari ja menneen ajan kasvimaa. Kuokan kärkikin saattaa löytyä. Ja pölynimuri 70 luvulta.
Kaikki muu tahtoo olla liian nykyaikaista.
Köyhin omistamasi
11
195
Vastaukset
Kateus naapurin koivuhalkoihin .
En tiedä köyhin, mutta on heteka, ihan hyväkuntoinen. Nukun siinä kesällä aitassa, ihan hyvä nukkua, ei ole jouset venyneet. Sain sen mökkikaupan yhteydessä. Oli meilläkin hetekoita kun olin lapsi.
- köyhistä-köyhin
Minä osaan soveltaa Speden kurjistumisteorian käytäntöön.
Köyhäily on joillakin trendi, joillakin elämäntapakin.
Köyhäily on eräänlaista käänteistä snobismia. Tosi köyhät ihmiset ei kehuskele köyhyydellään, vaan se jolla köyhyys on se köyhyyden kätkeköön ;)
Mielikuvittelen, että varmasti se on mielikuvitus.
- Komppaan
sama täällä.
- KomppaanMyös
Saman olisin kirjoittanut, ellet olisi ehtinyt ensin.
Vaikea on uskoa ettei 60 ihmisen mielikuvitus yltä sen enempään kuin kääntämään vastakkaisiksi toisten tekemiä aloituksia. - korppikorpinsilmää
KomppaanMyös kirjoitti:
Saman olisin kirjoittanut, ellet olisi ehtinyt ensin.
Vaikea on uskoa ettei 60 ihmisen mielikuvitus yltä sen enempään kuin kääntämään vastakkaisiksi toisten tekemiä aloituksia.Minulla on valtavan rikas mielikuvitus, ei tarvitse kopsata tai jäljitellä toisten kirjoituksia ei myöskään linkittää samaa musiikkia kuin joku toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1236374Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816187Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie706108Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1281439- 131279
- 1871118
- 63934