Olen yrittänyt löytää netistä savuketarvikkeita myyvää nettikauppaa. Mutta en ole onnistunut. saisiko tätä kautta apua.
Ajattelin ratkaista "rumat" savukeaskikuvat savukekotelolla.
Savukekotelo ja imuke
4
259
Vastaukset
- 555454
myöhemmin kun katsot peiliin niin näet ne rumat kuvat mitä tupakka tekee joten eikö kannattais jo lopettaa?
- Anonyymi
Kukaan ei kysyny, että kannattaisiko lopettaa. Vaan henkilö kysyi, että mistähän näitä tuotteita voisi löytyä. Osaatko lukea? Onko oppi mennyt perille? Vai oliko sinun aikana koulussa ensinkään oppia? Pelkkää opettajan kikkeliä taitanut vaan saada johonkin reikään, mitkä lie rei'ät omistat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei kysyny, että kannattaisiko lopettaa. Vaan henkilö kysyi, että mistähän näitä tuotteita voisi löytyä. Osaatko lukea? Onko oppi mennyt perille? Vai oliko sinun aikana koulussa ensinkään oppia? Pelkkää opettajan kikkeliä taitanut vaan saada johonkin reikään, mitkä lie rei'ät omistat.
Tällä tupakoijalla on totuus sattunut kohdalle kun noin hermostuu vuosia vanhaan kommenttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013